Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 květen 2024, 22:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 14 duben 2008, 21:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2007, 07:32
Příspěvky: 267
Bydliště: Přibice
mám kupovanej válec 60ccm a koleno má +- 17,5mm tak se pokusím to udělat 1:1 aby tam nebyl žádnej zub.

_________________
S51/1E1-CS 12V 60ccm, AMAL 18, modro-šedá metalíza, open filtr
Vmax > 80 km/h - měřeno digitálním tachecem
Jawa 250/353 r.v.1960 12koníků - v renovaci
Jawa 250/353 r.v.1962 14koníků - v renovaci


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 15 duben 2008, 15:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
to by chtělo ale podle mě ti to ta 16N3 nedovoli : ) 17mm mozna jo

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 15 duben 2008, 20:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2007, 07:32
Příspěvky: 267
Bydliště: Přibice
Tak to mám převrtaný na 18mm je to ale maximum víc to nejde. Mám ale další problém... trysky. Podle mě mám moc chudou směs. Hl. trysku sem teď dal 80 ale ještě asi budu muset zvětšit volnoběžnou protože volnoběh se drží kolem 5500 ot./min nejmíň byl 3500 ot./min ale to jen na chvíli. Skrcení jehly na přírubě nepomáhá. S tou 80 tryskou už to celkem i jede... ještě to musím otestovat a čekám na novou sníženou hlavu. Zítra zkusím dat větší volnoběžnou trysku a ještě o chlup větší hl. trysku... cca 85.

_________________
S51/1E1-CS 12V 60ccm, AMAL 18, modro-šedá metalíza, open filtr
Vmax > 80 km/h - měřeno digitálním tachecem
Jawa 250/353 r.v.1960 12koníků - v renovaci
Jawa 250/353 r.v.1962 14koníků - v renovaci


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 16 duben 2008, 18:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2007, 07:32
Příspěvky: 267
Bydliště: Přibice
No zatím nic moc výsledky... Podařilo se mi snížit ten volnoběh ale pořád je to 3000ot./min. Zkusil sem to projet a výsledek byl takový : 17z kolečko, sedím skoro na nádrži a co to ? Simál se mi normálně odlepil od země a skákal jak trefená koza :) když sem to rozjel tak na 3 to jelo 65km/h ale 4 už netáhla. Dal sem tam 16z kolečko a ty vlastnosti úplně vymizely. Simál už se tak snadno nezvedá ani nejde tolik přetočit... na 3 max 55km/h a na 4 62km/h - ostuda :cry: . Počkám si na tu sníženou hlavu a dám tam zpátky 17z. Nezkoušel sem to ještě ve dvou tak snad to pojede. Těch 16z už je ztracenej případ.

_________________
S51/1E1-CS 12V 60ccm, AMAL 18, modro-šedá metalíza, open filtr
Vmax > 80 km/h - měřeno digitálním tachecem
Jawa 250/353 r.v.1960 12koníků - v renovaci
Jawa 250/353 r.v.1962 14koníků - v renovaci


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 16 duben 2008, 19:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
prosímtě nahod mi sem foto jak jsi to udělal. a ten volnobeh. podivej se jaka je skvíra od stěny k soupatku.. jesi je velika tak volnobeh nesnizis : ))

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 16 duben 2008, 19:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
A taky nezapomen kdyz rikas ze to netahne tak když chceš do válce něco nacpat (směs) tak taky musí ven tak si aspon vycisti vyfuk.. a navrtej koncovy tlumic.. znam vic rad ale tysi poradis .. : )

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 16 duben 2008, 19:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
radši nic neraď vrtat karbec vrtákem :?

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 16 duben 2008, 19:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
Robinsson píše:
radši nic neraď vrtat karbec vrtákem :?

Tak to nedělej vrtákem jestli ti jde o to mit krasne hladke saní tak si to muzes dolestit!!!
To uz zalezi na kazdem!
ale jako tady u toho je to uplne jedno!! ( podívej se na prirubu k válci tečka..) takže mě nepoucuj.. diky

PS : víš o co tu hlavně jde.? Za málo pěněz hodně muziky.. :assshaking: :P

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 16 duben 2008, 20:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 červenec 2006, 16:39
Příspěvky: 102
Bydliště: Jilemnice
Já mám jeden vršek karbce volnej,mám taky koupenej novej 60ccm válec,tak přemejšlim že bych ten jeden karb. zmršil..je to taky 16n3-4 ale nevim kde sehnat ty trysky..:-/ U nás v mototechně nemaj a na netu jsem našel jen tam,kde se platí předem :-(
Teď tam je 75 ( už od toho co jsem to koupil) a Nevím,jestli má cenu někde schánět větší...A kolikátku by ste mi asi poradili ? Asi tam nakonec narvu ten openfiltr ( že jo koudyc :-D)

_________________
Provádím nějaký čachry machry :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 16 duben 2008, 20:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2007, 07:32
Příspěvky: 267
Bydliště: Přibice
Koudyc píše:
prosímtě nahod mi sem foto jak jsi to udělal. a ten volnobeh. podivej se jaka je skvíra od stěny k soupatku.. jesi je velika tak volnobeh nesnizis : ))

Takže když nějak zmenším tu drážku volnoběhu co de do příruby tak se to spraví ? Taky bych řekl že se to tak o 1mm protáhlo. A takovej detail... já to i leštil... nikdo by nepoznal že to je dělaný vrtákem. Vzali sme na to vrtačku, filc a silichrom a je to k nepoznání

_________________
S51/1E1-CS 12V 60ccm, AMAL 18, modro-šedá metalíza, open filtr
Vmax > 80 km/h - měřeno digitálním tachecem
Jawa 250/353 r.v.1960 12koníků - v renovaci
Jawa 250/353 r.v.1962 14koníků - v renovaci


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 17 duben 2008, 11:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 červenec 2006, 16:39
Příspěvky: 102
Bydliště: Jilemnice
Já nevím,co s tím...Pořád nějak nejsem spokojenej s chodem..nedrží volnoběh...
Vytáčet se dá hezky,ale prostě to neudrží volnoběh,takže když přijíždim do křižovatky,tak místo abych zavřel plyn,tak musim pořád točit a do toho brzdit..:-/
Hladinu mam na nějakejch 26 a nevim jestli to mám pořád snižovat,nebo kouknout jinam..:-/

_________________
Provádím nějaký čachry machry :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 17 duben 2008, 16:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 březen 2006, 16:15
Příspěvky: 292
Bydliště: Kroměříž
Jose píše:
Já nevím,co s tím...Pořád nějak nejsem spokojenej s chodem..nedrží volnoběh...
Vytáčet se dá hezky,ale prostě to neudrží volnoběh,takže když přijíždim do křižovatky,tak místo abych zavřel plyn,tak musim pořád točit a do toho brzdit..:-/
Hladinu mam na nějakejch 26 a nevim jestli to mám pořád snižovat,nebo kouknout jinam..:-/


me to taky delalo vyresil jsme to amalem19

_________________
Simson s51 Enduro(r.v83):předělaný na S70,12V elektrika VAPE,svička NGK B8HS,AMAL19+open filtr,17 z.kolečko,zkrácený koleno,zdvihly zadek...80km/h po rovine


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 30 duben 2008, 13:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
To Jose: jestli mas 16n3 a prevrtal jsi ji na na 19mm tak ti to nikdy volnoběh držet nebude protože z typu 16N3 to nejde!!!!!!!!!!!!!!

Zvetšíš difuzor ale musel by jsi zvětčit i šoupátko newím presne jakj to tam vyjde ale urcite jsou kolemněho mezery a tamtudy ti jde vzdych se směsi na volnoběh .....
:?: :!: :alright:

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 30 duben 2008, 19:26 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
no vies co ja som to skusil prevrtat, ale ani za svet to nemozem nastavit. skusal som trysky 60 65 70 72 75 80 85 90 95 105, pri kazdej som skusil vsetky polohy ihly + stelovanie sroubikom ale stale sa pri plnom vykruteni plynu dusi, ci vo velkych otackach ci v malych. mam podozrenie na filter vzduchu, ale ten som kupoval novy a neviem preco by to s nim nemalo ist.
poradi mi s tym niekto? :evil: :roll:

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1-19N1 By Koudy
PříspěvekNapsal: 05 květen 2008, 13:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
co más za obsah a průměr difuzoru ?? jak se ti to muze dusit.. jen když mu pridas plyn? zkousel jsi to se sytičem?

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.908s | 11 Queries | GZIP : On ]