Simson v Iglů - Fórum
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

uprava sania
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=8875
Stránka 4 z 4

Autor:  Tomas106 [ 27 říjen 2009, 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

Thomy S51 píše:
už je mi to jasný..zas kvůli emisim..ale to je hudba budoucnosti..každopádně kdyby se dávalo přeplňování do sima tak asi klasický turbo poháněný vejfukem.. nebo nějakej kompresor kerej by ten motor zvlád.. když to zvládli u toho skůtříka (40bhp)

Jj u těch starejch aut když si šláp na plyn sice se vyvalil kyblík sazí z laufu ale jelo to za to u těch dnešních na to dupneš vono si to začne hlídat emise a nula prd bych jim :axed: :D

Autor:  jimmy [ 27 říjen 2009, 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

Thomy S51 píše:
už je mi to jasný..zas kvůli emisim..ale to je hudba budoucnosti..každopádně kdyby se dávalo přeplňování do sima tak asi klasický turbo poháněný vejfukem.. nebo nějakej kompresor kerej by ten motor zvlád.. když to turbo zvládli u toho skůtříka (40bhp).. jo byl by to zajímavej project SIMSON S70T :)

tak někdo sežente turbo a já ho otestuju v símu :D

Autor:  Tomas106 [ 27 říjen 2009, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

jimmy píše:
Thomy S51 píše:
už je mi to jasný..zas kvůli emisim..ale to je hudba budoucnosti..každopádně kdyby se dávalo přeplňování do sima tak asi klasický turbo poháněný vejfukem.. nebo nějakej kompresor kerej by ten motor zvlád.. když to turbo zvládli u toho skůtříka (40bhp).. jo byl by to zajímavej project SIMSON S70T :)

tak někdo sežente turbo a já ho otestuju v símu :D

mám jich tak 10 doma ale sou to turba jako kráva :D

Autor:  Matelko777 [ 05 prosinec 2009, 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

..ale keby ze tma ako navarim ten plech an kasli kako ukazowal na zaciatku tka sa nebdue menit pomer vzduchu k benzinu ked miho tam bude tlacit lebo pri rychlosti 20km za hoidnu bude mensi tlak ako pri 60km /h. ...tkaze by sa tam mal menit pomer vzduchu k benzinu ak nie tak ma opravte :)

Autor:  Thomy S51 [ 07 prosinec 2009, 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

tak šteluj směs za jízdy..

Autor:  Matelko777 [ 07 prosinec 2009, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

tak alebo automaticku klapku do sania vzduchu xD

Autor:  simsonag [ 26 říjen 2013, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

Vím že toto téma už je trochu starší ale nechci zakládat nové :wink: Přichází nám zima a zima přináší nové ladění našich simíku na jarní teplé dny. Takže simson už leží rozdělaný v garáži. Uvažuju o něčem co tu nikdo nemá, a ? Jediné co tu řešíme jsou vícekanálové válce, jak víc natlačit směsi do válce a jak ji s tama rychle dostat, jak zvýšit tlak, jak utěsnit zpáteční cestu směsi klapkou, ale proč ? Kompresor řeší skoro vše, vypočítám kolik vzduchu je potřeba na 70ccm válec, na klikovku dám řemen který mi bude pohánět válec, nad ním budou klapky s přítlačným sáním, a bude to zapojeno do karburátoru. Kompresor bude točit podle toho kolik budu mít otáček motoru, takže na 70ccm válec přidělám 60ccm kompresor. Když to bude na motoru, tak bude mít tolik otáček kolik motor a bude dostávát tolik vzduchu kolik zrovna potřebuje, pak jen vyladit karburátor.

Autor:  zetor7011 [ 26 říjen 2013, 19:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

simsonag píše:
Vím že toto téma už je trochu starší ale nechci zakládat nové :wink: Přichází nám zima a zima přináší nové ladění našich simíku na jarní teplé dny. Takže simson už leží rozdělaný v garáži. Uvažuju o něčem co tu nikdo nemá, a ? Pokud vím tak Dodge Charger 1969 (2 takt) při dnešní tuningech má kompresor nad kapotou, poháněný motorem a na něm ještě přítlakové sání s klapkami. Hned pod kopresorem jsou karburátory, tak proč né simson ? Jediné co tu řešíme jsou vícekanálové válce, jak víc natlačit směsi do válce a jak ji s tama rychle dostat, jak zvýšit tlak, jak utěsnit zpáteční cestu směsi klapkou, ale proč ? Kompresor řeší skoro vše, vypočítám kolik vzduchu je potřeba na 70ccm válec, na klikovku dám řemen který mi bude pohánět válec, nad ním budou klapky s přítlačným sáním, a bude to zapojeno do karburátoru. Kompresor bude točit podle toho kolik budu mít otáček motoru, takže na 70ccm válec přidělám 60ccm kompresor. Když to bude na motoru, tak bude mít tolik otáček kolik motor a bude dostávát tolik vzduchu kolik zrovna potřebuje, pak jen vyladit karburátor.


dodge charger 2 takt ???? vačšiu pi.ovinu som už dlho nepočul :banging: :axed: :bang:

Autor:  simsonag [ 26 říjen 2013, 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

To není odpověď na moji otázku 8)

Autor:  Ond3x [ 26 říjen 2013, 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

Udělej z toho 4T. To tu vážně ještě nikdo nemá :wink:

Autor:  simsonag [ 26 říjen 2013, 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

Ondr3x vždy originální nápady :D :D

Autor:  zetor7011 [ 27 říjen 2013, 07:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

simsonag píše:
To není odpověď na moji otázku 8)

nie je, ale je to stejná capina ako cely ten nápad, kašli na to, nechaj tam čo to tam máš a voz sa

Autor:  stepus [ 30 říjen 2013, 11:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

co se týče turba samotnýho je extrémě energeticky náročný, u turba který roztáčí vejfuk to je jedno, tam to výkon odebere ze spalin, ale zase se vrátí na vstupu + ještě přidá, takže tam to je vpohodě, ale ty elektrický turba asi nemaj smysl řešit, je tam potřeba výkonej motor aby to něco utlačilo, četl jsem něco snad o 500W a při 12V napájení tam potečou docela proudy, a ani altík simáka by to nestíhal :D
simsonag píše:
Vím že toto téma už je trochu starší ale nechci zakládat nové :wink: Přichází nám zima a zima přináší nové ladění našich simíku na jarní teplé dny. Takže simson už leží rozdělaný v garáži. Uvažuju o něčem co tu nikdo nemá, a ? Jediné co tu řešíme jsou vícekanálové válce, jak víc natlačit směsi do válce a jak ji s tama rychle dostat, jak zvýšit tlak, jak utěsnit zpáteční cestu směsi klapkou, ale proč ? Kompresor řeší skoro vše, vypočítám kolik vzduchu je potřeba na 70ccm válec, na klikovku dám řemen který mi bude pohánět válec, nad ním budou klapky s přítlačným sáním, a bude to zapojeno do karburátoru. Kompresor bude točit podle toho kolik budu mít otáček motoru, takže na 70ccm válec přidělám 60ccm kompresor. Když to bude na motoru, tak bude mít tolik otáček kolik motor a bude dostávát tolik vzduchu kolik zrovna potřebuje, pak jen vyladit karburátor.


:shock: :shock: to sem na tebe zvědavej :DD, takže ty chceš válec 70tku krmit 60tkou obsahem ?? :D už z principu tam bude podtlak když do většího prostoru dáš málo vzduchu :D a podtlak = výkon dolu :D musel bys to dát opakem a pokud možno co největší rozdíl takže třeba motor mít 50tku a na kompresoru 70tku aby to nějakej tlak udělalo, pak musíš vyřešit nějaký ventyly (klapky) aby ti to tlačilo. A potom, teda nevim, ale myslím si že by to ten tlak muselo zavírat, normálně zavře sání píst, podtlak zmizí a přestane sát, ale tady bys to krmil furt, tak aby ti to potom nekřáplo nebo něco :D, no a ještě taková technická :D jak bys chtěl mazat ten kompresor ?, pokud chceš výkon radši kup pořádnej laďák, a nebo použij N2O, skoušel sem to udělat, jenže ty bombičky sou tak natlakovaný že mě to neudržel ventil, furt to syčelo :D takže by bylo lepší sehnat ten šlehačkovač do kterýho sou ty bombičky, ten je na ten tlak dělanej.
PS : http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=23769 s tímhle týpkem sem si chvíli psal, říkal že to turbo přidalo že to není zbytečný, a právě má taky ten dusík tak na to sem se ho ptal co a jak :D

Autor:  simsonag [ 31 říjen 2013, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava sania

To je dobrý ten týpek s tím turbem 8)

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/