Simson v Iglů - Fórum http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
kladívko vs. bezkontakt http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=13325 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Ond3x [ 05 březen 2012, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
tuning126 píše: Kladivko je lepsie ako tie hlupe tyristor |
Autor: | ziber249 [ 05 březen 2012, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Ond3x píše: tuning126 píše: Kladivko je lepsie ako tie hlupe tyristor |
Autor: | lukas736 [ 05 březen 2012, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Kdyby mi nebylo lito těch peněz za VAPE tak do toho samozřejmě jdu! |
Autor: | Bubaaak [ 05 březen 2012, 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Zapalovaci civka je jina... Na pionyru kdyz jsem se naucil kladivka nastelovat tak jsem s nima pak nemel jedinej problem, a semtam jsem slysel ze simson s kladivky je katastrofa co se tyce funkcnosti... Rikal jsem si jo jasne blbci, neumite to nastelovat... No nedavno se mi dostaly do ruk i kladivka na simsona a vzapeti jsem se hluboce vsem omlouval ... Mam dvoje, z toho jedny asi z S50 kde byla indukcka primo na statoru (tu uz jsem vyhodil ), s tim jsem se mordoval nespocet hodin a z toho mi to hazelo jiskru asi pet minut . Druhy klasicky se ke me dostaly na motoru nastelovany, tak jsem je prehodil na jinej motor a to jiskru sice hazi peknou , ale studeny to ani boha nechyti . Mam pro tyhle pripady udelanej pripravek abych mohl startovat vrtackou, a asi dve minuty s tim tocim a je to mrtvy a pak to najednou chyti a uz to jde normalne A je to urcite zapalovanim. Staci vymena za bezkontakt a motor jde na kop... Jinak kdyz mas stesti sezenes celej bezkontakt jetej za par stovek, ale kdyz te kladivko nezlobi asi bych u nej zustal. Vape je ale asi nejlepsi volba no, jen ta cena... |
Autor: | tuning126 [ 06 březen 2012, 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Ond3x píše: no tak povedz co ej zle na tom klavivku ja som ho mal aj v MZ a som nadmieru spokojny |
Autor: | Ond3x [ 06 březen 2012, 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Proč se teda to tvoje úžasné kladívko už nepoužívá? Udělej mi s kladívkama zapalování schopné měnit předstih libovolně v závislosti na otáčkách. Ať zvládne dnešních běžných 12-14krpm a bez poruchy minimálně 100tkm. Pro polovodičové zapalování to není žádný problém. Kladívka nechat dožít a to je tak všechno. |
Autor: | lilbg [ 06 březen 2012, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Ond3x píše: Proč se teda to tvoje úžasné kladívko už nepoužívá? Udělej mi s kladívkama zapalování schopné měnit předstih libovolně v závislosti na otáčkách. Ať zvládne dnešních běžných 12-14krpm a bez poruchy minimálně 100tkm. Pro polovodičové zapalování to není žádný problém. Kladívka nechat dožít a to je tak všechno. A simsonáckej bezkontakt ti mění předstih v závislosti na otáčkách? A 100tkm bez poruchy je taky pěkná sranda.. |
Autor: | Ond3x [ 06 březen 2012, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Beru obecně srovnání technologie. Přecejen když je něco nejlepší, tak by to mělo přežít srovnání s dnešním standardem. |
Autor: | tuning126 [ 06 březen 2012, 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Ond3x píše: Proč se teda to tvoje úžasné kladívko už nepoužívá? Udělej mi s kladívkama zapalování schopné měnit předstih libovolně v závislosti na otáčkách. Ať zvládne dnešních běžných 12-14krpm a bez poruchy minimálně 100tkm. Pro polovodičové zapalování to není žádný problém. Kladívka nechat dožít a to je tak všechno. a chces mi povedat ze ked tam da ten madarsky ci polsky tyristor ci aky to je tak to vydrzi 100tkm ja som to porovnaval z tym zapalovanim co je v simsone ktore vzdy odide |
Autor: | lilbg [ 07 březen 2012, 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Ond3x píše: Beru obecně srovnání technologie. Přecejen když je něco nejlepší, tak by to mělo přežít srovnání s dnešním standardem. Dnešní zapalování budiž, ale ne simsonácký 20 let starý.. Tam mi přijde spolehlivější a hlavně na cestě líp opravitelný to kladívko.. Ale taky mám bezkontakt.. |
Autor: | lukas736 [ 07 březen 2012, 10:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
a používá vůbec někdo z vás ty kladívka? |
Autor: | ziber249 [ 07 březen 2012, 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
ja sem je mel a raci sem je vyhodil katastrofa ale to bylo tim ze sem to asi neumel poradne nastavit |
Autor: | Ond3x [ 07 březen 2012, 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Na jawě je mám, ale tam jsou jen protože nechci vyhazovat prachy Celá simsoňácká elektrika je opravidelná u cesty |
Autor: | patt [ 08 březen 2012, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Pokud máš kladívko, kup si jedno náhradní + kondenzátor a jezdi na cestách jak chceš, protože to se dá opravit mnohem líp, než bezkontakt... jinak pro bezkontakt je i jiná indučka... |
Autor: | mikg [ 27 duben 2014, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kladívko vs. bezkontakt |
Omlouvám se jestli už to tady někde je,ale hledal jsem asi hodinu,tak to napíšu sem,budu měnit na simálovi kladívka za tyristor a potřeboval bych vědět od někoho co to už dělal co je potřeba dát jiné. Je mi jasný magnet,pač je tam vačka,ale nevím jestli tam mám dat i novou cívku a indučku,popřípadě podle kterého schématu jste to zapojili,napište prosím někdo kdo to už dělal,ne někdo co slyšel že je to možná tak nebo tak díky |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |