Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 15:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 70CCM
PříspěvekNapsal: 13 leden 2005, 16:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 leden 2005, 21:23
Příspěvky: 3
MAM ZAJEM SI PREDELAT 50CCM NA 70CCM ALE MAM STRACH
ABY TO VYDRZEL VALEC A NEPRASKNUL.TO SAMI LOZISKA NEBUDE
TO NANE VELKA ZATEZ?PRECEJEN NATO NEJSOU STAVENY.TAK BY ME ZAJIMALY VASE ZKUSENOSTI DIK.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 leden 2005, 16:29 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Válec i klika ti to vydrží, protože obojí musíš koupit nové (příslušící motoru 741).... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 leden 2005, 19:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 leden 2005, 21:23
Příspěvky: 3
kolik stoji novej valec a klikovka?
nestacilo by to jenom prevrtat a nechat tam i tu klikovku?
bylo by to asi levnejsi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 leden 2005, 19:53 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
profesor01 píše:
kolik stoji novej valec a klikovka?
nestacilo by to jenom prevrtat a nechat tam i tu klikovku?
bylo by to asi levnejsi.

Ceny si zjisti z internetových obchodů s díly. Pokud necháš původní, tak riskuješ to, co sám píšeš ve svém dotazu. Tj. že praskne...

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 leden 2005, 20:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 leden 2005, 21:23
Příspěvky: 3
A DA SE VUBEC KOUPIT ORIGINAL VALEC
NA SIMSONA KTEREJ MA 70CCM.A
DOSTANU HO TAM BEZPROBLEMU NEBO SE TO MUSI
PREDELAT.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 leden 2005, 20:05 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
profesor01 píše:
A DA SE VUBEC KOUPIT ORIGINAL VALEC
NA SIMSONA KTEREJ MA 70CCM.A
DOSTANU HO TAM BEZPROBLEMU NEBO SE TO MUSI
PREDELAT.

Projdi si nejříve internetové obchody. Přestavbou na 70 ccm z toho uděláš jenom S51 s větším zrychlením, protože jsi omezen převody. Pro přestavbu na S70(originál) budeš muset změnit primární a sekudární převod.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 leden 2005, 15:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 listopad 2004, 18:39
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
ono radsej sa ti oplati skor navrtat na 60ccm, ja nad tym uz rozmyslam, ved martin ma tiez vrtane na 60, vyhodou je ze nemusis kupovat novy valec a neni to tak velka zataz na cely chod motora ako pri 70ccm, a ze by ti tych 10ccm + dalo nejak extrra maximalku alebo zrychlenie? no neviem podla skusenosti druhych by som povedal ze zistis to pri jazde do kopca a pri jazde so spolujazdcom..

_________________
simson s51 enduro r.v.1990, 16z koliesko


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 leden 2005, 17:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
a v terene :)

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 leden 2005, 18:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 listopad 2004, 18:39
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
neviem ci ti to pomoze az tak moc v terene sice mohlo by.. no ale do terenu ti mozem vrelo odporucit 14z kolecko.. simson ide ako drak a zvladnes barsjaky kopec.. no potom do mesta ti ale pojde tak kolo 55-60max

_________________
simson s51 enduro r.v.1990, 16z koliesko


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 leden 2005, 13:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Zmena na 70cm vychádzala v servise asi na 2000 až 2500sk, ale bez kľukovky,ktorú čoskoro odpíšeš.S ňou sa to dvíhalo na dvojnásobok.
Mňa by skor interesovalo to prevŕtanie na 60. Ako sa pri tom zaťaží motor.Mám ho totiž v dobrom stave a nerád by som mu ublížil. Ale keďže jazdím na simsone veľa, tak by mi nezaškodlo troška ho posilniť. Koľko by to tak vyšlo a aké su tu riziká?

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 leden 2005, 14:02 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
a kolik stojí sedmdesátkovej válec i s pístem a hlavou?

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 leden 2005, 14:05 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
Zmena na 70cm vychádzala v servise asi na 2000 až 2500sk, ale bez kľukovky,ktorú čoskoro odpíšeš.S ňou sa to dvíhalo na dvojnásobok.
Mňa by skor interesovalo to prevŕtanie na 60. Ako sa pri tom zaťaží motor.Mám ho totiž v dobrom stave a nerád by som mu ublížil. Ale keďže jazdím na simsone veľa, tak by mi nezaškodlo troška ho posilniť. Koľko by to tak vyšlo a aké su tu riziká?

Cena záleží na tom, kde si to necháš dělat a každě zvýšení s sebou nese riziko snížení životnosti, ale do je do velké míry ovlivněno kvalitou náplní a jízdím stylem.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 leden 2005, 15:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
To je jasné. Keď som sa na to informoval, tak mi to odpísanie kľukovky spájal práve s jazdným štýlom. Ale keď si niekto chce zvýšiť objem, tak s tým asi neplánuje jazdiť 40. Teda ja nie. A tak radšej budem jazdiť s povodným motorom naplno ako sa báť o nejaký upravený. Ako je na tom to prevŕtanie? Predpokladám, že také kruté ako tá 70 to nebude,ale aký je pomer výhod a nevýhod? :?:

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 leden 2005, 16:18 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
To je jasné. Keď som sa na to informoval, tak mi to odpísanie kľukovky spájal práve s jazdným štýlom. Ale keď si niekto chce zvýšiť objem, tak s tým asi neplánuje jazdiť 40. Teda ja nie. A tak radšej budem jazdiť s povodným motorom naplno ako sa báť o nejaký upravený. Ako je na tom to prevŕtanie? Predpokladám, že také kruté ako tá 70 to nebude,ale aký je pomer výhod a nevýhod? :?:

Zajdi do servisu a prokonzultuj to s mechanikem, jaké má zkušenosti. Každopádně je jasné, že záleží na využívání výkonu. Pokud budeš z motoru brát 4k, tak vydrží stejně, ať na 50 nebo 60 ccm. Jak říkam výše. Zajdi k někomu, kdo ty motory běžně dělá. Pokud mu prošlo rukama několik desítek nebos stovek kusů, tak bude vědět, co si může dovolit. Sice nebude mít tak dobré znalosti, jako kontruktér toho motoru, ale bude schopnen ti říct, jestli to má nebo nemá cenu..... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 únor 2005, 00:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
No když se tady tak rozebírá ten motor, na kolik tak může vyjít výměna ližisek na klikovce? S prací i s materiálem...

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.306s | 10 Queries | GZIP : On ]