TAK TADY JE TEN ZBYTEK JE TO TROCHU NESROZUMITELNÉ ALE NEVA
rozložený výfuk, v mém případě Enduro - část
Nejdříve je poslední kousek zpracován. Bude vždy stejný hotově lhostejno zda AOA 1 nebo 2. K tomu chováte vy tlumič hluku z posledního kousku, na nejlepší se Zange na okraji roury chytit
Pokud těžko se ubírá tluče paar někdy s gumovým kladivem na poslední kousek do sebe tlumič zvuku uvolní
Nyní musí do desky tlumiče zvuku, ve směru poslední díra ukazuje, dvě díry se 10 mm průměry jsou vrtány, na které místo je lhostejno
Jednoduchý 2 díry se vrtají
Když další musí malé místo, se v poslední rouře vaší koncovky výfuků befindet, jsou vzdáleni. na vy vyrážíte opatrně trn nebo jakýsi kulatý kus kovu s průměrem
16 mm (důležitý!) skrz vaši poslední rouru do úzkého místa vzdáleně je
16 mm osten reinschlagen
Úzké místo musí pryč
Tlumič zvuku znovu do posledního kousku zarazí a to je hotový.
Prostřední část výfuku s kuželem tlaku uvnitř není změněn.
Nyní musí ještě ohyb být redukován. U AOA1 stane se ohyb jen na snímku výfuku kolem 6,5 - 7 cm abgesägt,so že člověk výfuk ještě pohodlně draufstecken umí.
Potom ještě hrany rundfeilen, výfuk znovu sestavit a vy jste obratně s přestavbou
U AOA musí navíc příliš 7 cm na snímku výfuku ještě 2,5-3 cm na Mortorseite kolena odřízl budou.
Tady u toho logischerweise Bördelkante, ohyb na motoru zastaví, se pryč je řezán, musíte vy vzniklá hrana nový bördeln co na takto se ubírá:
(když její normální S50/51 kolena máte je to smysluplný podle ohybu snižují otočit a strana ke bördeln, kde předtím výfuk dran byl. Jinak může to být kopne výfuk na chodidlové západky nebo mopedu ze stane, když vy jej andersherum přistavuje může se nestanou)
Jednou kolem celého ohybu kolem až vy pořádný okraj máte
Bördeln setká se se těžký ze když to je, zkouší to jednoduše vy můžete téměř nix falschmachen.
Když její koleno hotový máte výfuk znovu sestavit a vaše AOA je fertig:D
Je moje první udělá prosím připíše jako to vám líbí se nebo pokud vy otázky máte a klasifikuje to.
Komentář připsat | Tento článek weiterleiten
Komentáře
--------------------------------------------------------------------------------
yakuraz připsal na 20.11.06 kolem 20:37 hodina
jde skutečně klasse děkuji člověk 5p
--------------------------------------------------------------------------------
RotWeiss připsal na 20.11.06 kolem 12:21 hodina
Její experten, mně může žádný vyprávět 2 díry citelně co přinášejí a hned pravý ni jak Leo, kdy och vyseru se is. Naja staví halt vás gefriemel dále chcete ano jen nen radu dát. Achso s velkým ohybem is už ma ne dobrý myšlenkový přístup
--------------------------------------------------------------------------------
maddin připsal na 20.11.06 kolem 0:10 hodina
Tedy já finds také super. Einzigstes co mně u rozšířit posledního kousku se stal is is že to rausgekommen is u draufkloppen se keil . A nemůže člověk se ucpávkou dělat? A dostane se člověk i-wie také ještě nen větší kolena drauf? zb člověk auspuff ještě co snižuje tu kde ohyb čistě přijde a tím 2-3mm více reinpassen. Jako člověk potom na Zyli stále dělá vím já ne, musí člověk se halt ne zavřená matka kolena se koupit nebo tentýž fummeln
--------------------------------------------------------------------------------
simmefreak15 připsal na 15.11.06 kolem 20:43 hodina
tedy kdo tady co k umbau říká is někde omezený. is přece naprosto genaial. a já hab zjistil auspuff odebere se jak ne leo vince. ukázal u reso jíst is weis já net. habs ještě net getested. ale is na všechny kácím levnější
--------------------------------------------------------------------------------
Kruhová pila připsal na 15.11.06 kolem 17:03 hodina
Mohu já říci co 2 díry přinášíme! Pověřit spaliny přes a starat se tak pro to že motor u vyšších počtů otáček ne přetopený!
Když ty tak skvělé závodní výfuky stavíš potom tu , to je pro lidi jednoduchý a bezplatně jejich Stino - výfuk optimalizovat chtít.
--------------------------------------------------------------------------------
RotWeiss připsal na 15.11.06 kolem 12:12 hodina
To je přece úplný Nonsins co mají 2 malé díry podávají úplný měří sag já. Když někdo co chytit chce, potřebuje člověk 1. nen větší Grümmer 2. Bude endstück hole vyklizený a to přijde kupferfohr se otravovat a izolační vlna čistě 3. Nutnost tiskových zavalitých lidí být změněn, přináší poté co
--------------------------------------------------------------------------------
agresivní řidičů připsal na 13.11.06 kolem 18:06 hodina
Co sol člověk k tomu ještě říct? já tüftel scho sau dlouho na zeugs,weil já nikdy chápaný hab ale jetz... Ty jsi můj zachránce! 5 Bodu
--------------------------------------------------------------------------------
simmefreak15 připsal na 06.11.06 kolem 20:35 hodina
já hab heut někdy vyzkoušel s endurokrümmer. jde skutečně bez probleme. první klasse. já hab ale z plní krümmer na končím příliš krátký udělal. má všechno net více gepasst. tady hab já potom jednoduše na resokörper angeschweist. jetz končí auspuff téměř stručně se sitzbank. vidí ještě geiler z. děkuji za tipp. a já geb tobě ještě 5 pkt
--------------------------------------------------------------------------------
matdoer připsal na 06.11.06 kolem 12:40 hodina
po tak krátký zeit již na platz 1 top10
jetz má kreissäge zcela mnohý nový freunde
--------------------------------------------------------------------------------
Kruhová pila připsal na 05.11.06 kolem 16:02 hodina
Poprvé odměně pro mnohý dobrý Bewertungen:D
@ Baxxxter s ohybem rolovacích vozíků mám já bohužel ještě žádné zkušenosti, zkracují nutí se přirozeně jak každý jiný také ale já ví ne zda tvůj výfuk potom ve špatném úhlu stane nebo irgentwo na zarazí, že musíš ty tentýž probieren:|
Sound se změní jen lehce, před vším pod zatížením zní on něco silnější
--------------------------------------------------------------------------------
STaH připsal na 05.11.06 kolem 13:58 hodina
hey kreissäge...
ty máš to opravdový drauf..
opravdový geil se "zeichnungen " un tak..
danke...
:D
sorry..bisschen werbung
http://www.simson-tuning-am-horn.de.be
--------------------------------------------------------------------------------
baxxxt3r připsal na 05.11.06 kolem 13:52 hodina
tach..alle zusamm
krátký se ptám: u můj roller(70/4)
podaří se tady umbau k AOA2 se krümmer dopředu a vzadu snižují také?
mfg bax
--------------------------------------------------------------------------------
Erisch připsal na 05.11.06 kolem 13:41 hodina
Jupp opravdový geiles činí (5P) . Budu mě hned někdy ransetzten a zkoušet. Jen jak schauts se Saund z. Zní potom také geiler. Zurzeit mám já nen selbstgebauten Reso drann (s vlnou) je mně již téměř příliš hlasitě. Luffi geraüsch find já sau geil má někoho nen plán jako člověk dostane se beze ztrát výkonnosti?????
--------------------------------------------------------------------------------
Kruhová pila připsal na 05.11.06 kolem 10:30 hodina
Ano schmoin AOA 1 byl by smysluplně
--------------------------------------------------------------------------------
schmoin připsal na 05.11.06 kolem 10:24 hodina
je užitečný u můj S50 činit u stino moto & Zyl. ? když ano mach já stejně..
mfg
--------------------------------------------------------------------------------
Kruhová pila připsal na 05.11.06 kolem 9:56 hodina
jo Simmefreak ty můžeš také nen endurová kolena nahoru zkracovat potřebuješ netočí hab já u mě také hotově bez problémů
--------------------------------------------------------------------------------
simmefreak15 připsal na 04.11.06 kolem 21:18 hodina
já bych měl tady jetz někdy ne se ptám. u enduro krümmer může člověk dopředu také ostříhat a znovu umbörteln. protože kolem točí může někdo ano net
--------------------------------------------------------------------------------
westberlin89 připsal na 04.11.06 kolem 17:29 hodina
je ano všechno již a dobře ano ale kdo má nyní ještě net to je starý ale mohl bys ty mně někde her ne anleitung pro druck jím dají protože potřebuji někdy tak optimální anleitung wel geräte mám já pro sowas vyrobit tady ( schweiß a dreh geräte)
--------------------------------------------------------------------------------
eidos připsal na 04.11.06 kolem 15:22 hodina
super.....endlich ml také co se bilder.....hab u langtuning nějak nikdy rozuměli....
perfektní 5P
--------------------------------------------------------------------------------
nemesis připsal na 03.11.06 kolem 11:10 hodina
5 Hvězd!! Vrchol!
--------------------------------------------------------------------------------
matdoer připsal na 03.11.06 kolem 8:23 hodina
super se "oddal " má činí připsat.
tvůj dokonce i hotový bilder jsou úplně dostačující a každý měl tvůj zeichnung poznat.
--------------------------------------------------------------------------------
MysteriousLink připsal na 03.11.06 kolem 1:29 hodina
Ano, přináší co
Ale prosím jen AOA1..
Kdy já nen S51KT hab se Luffi, org. Gaser a standard Bedüsung. Se AOA2 jsem já 5-7kmh více prováděný! Se AOA1 může člověk 4ten chodba vlastně vůbec ne jet, protože chybí každá síla... něco zvláštní ale naja... Je vllt také bissel zkušební věc.
--------------------------------------------------------------------------------
Horschdridah připsal na 02.11.06 kolem 22:43 hodina
hezký find ichs, wennd as také co u nem stino 50er motor podává (hab já tak rozuměli vysvětlí mě na wenns ne tak je), potom werd já také někdy činí!
4p ze mě
gruß HR
--------------------------------------------------------------------------------
oi!-kL€iN připsal na 02.11.06 kolem 21:51 hodina
ach tady může člověk jar kene se shodují verteilen,oder....? sorry můj fehler
--------------------------------------------------------------------------------
oi!-kL€iN připsal na 02.11.06 kolem 21:50 hodina
pospíším si správně pořádně gemacht....von mně také 5 boduji
--------------------------------------------------------------------------------
Benzol připsal na 02.11.06 kolem 21:33 hodina
Tedy mně gefällts opravdu velmi dobře. Entlich někdy co nový, co také teiferen význam má. Dostaneš od mě 5 bodu, kvůli pěkným kresbám
--------------------------------------------------------------------------------