Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 15 květen 2024, 12:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: v čem je lepčí nikasil??
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 00:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 duben 2006, 22:15
Příspěvky: 109
Bydliště: zelenky
jakej je rozdil v nikasilu a vybrusu a v cem je lepci??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 10:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 srpen 2006, 10:41
Příspěvky: 183
Bydliště: Kašava
je tam rozdil v CENĚ!!! ty si chces davat na sima nikasil?? to je zbytecne za to koupis novy valec 70ccm za tu cenu. Nikasil mas vlastne takovou vrstvu kterou ti nanesou do valce kdyz tam mas treba uz hodne vybrusu a vlozka ve valci je tenka potom muzes davat v budoucnu dal na nikasil vybrusy jako predtim,vykonove nevim jestli je tam nejaky rozdil ale myslim ze nejaky vyrazny ne

_________________
KF250F
Nabízím upravy a opravy i GO motorů na simsona,pionýra,babettu 207,210


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 11:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 duben 2006, 22:15
Příspěvky: 109
Bydliště: zelenky
ja vim co je to nikasil ,a na sifla ho urcite davat nechci :wink: ,ale zajimalo by me jestli to je nak vykonove lepsi,nebo jestli to je jinej material a jestli to ma naky pro a proti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 12:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2006, 19:22
Příspěvky: 139
Bydliště: Dolní Ředice Okr.Pardubice
Jiřík píše:
je tam rozdil v CENĚ!!! ty si chces davat na sima nikasil?? to je zbytecne za to koupis novy valec 70ccm za tu cenu. Nikasil mas vlastne takovou vrstvu kterou ti nanesou do valce kdyz tam mas treba uz hodne vybrusu a vlozka ve valci je tenka potom muzes davat v budoucnu dal na nikasil vybrusy jako predtim,vykonove nevim jestli je tam nejaky rozdil ale myslim ze nejaky vyrazny ne



A davá se hlavně u namáhaných vysokootáčkovich motorů... :wink:

_________________
Simson S51-enduro r.v.1984-Je po celkové renovaci,bez úprav a ani žadné nebudou mám tam akorát BING 17...;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 15:34 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 srpen 2006, 10:41
Příspěvky: 183
Bydliště: Kašava
Michal(S51) píše:
Jiřík píše:
je tam rozdil v CENĚ!!! ty si chces davat na sima nikasil?? to je zbytecne za to koupis novy valec 70ccm za tu cenu. Nikasil mas vlastne takovou vrstvu kterou ti nanesou do valce kdyz tam mas treba uz hodne vybrusu a vlozka ve valci je tenka potom muzes davat v budoucnu dal na nikasil vybrusy jako predtim,vykonove nevim jestli je tam nejaky rozdil ale myslim ze nejaky vyrazny ne



A davá se hlavně u namáhaných vysokootáčkovich motorů... :wink:
spravne to jsem zapomel dodat nejcastejsi je u krosek kde jsou vysoke otacky :!: Dik

_________________
KF250F
Nabízím upravy a opravy i GO motorů na simsona,pionýra,babettu 207,210


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 16:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Nikasil má o proti klasické litinové vložce několik výhod. Jednak je tvrdší než litina, takže se míň opotřebovává. Proto se taky na nikasil používaj ocelový pístní kruhy. Hlavní výhoda je ale v tom, že nikasil se v relativně tenké vrstvě nanáší elektrolýzou přímo na hliník, takže jeho tepelná roztažnost je téměř shodná jak s hliníkovým válcem tak i s hliníkovým pístem. Čili je možno použít písty s menší vůlí ve válci. Proto mají válce s nikasilem větší výkon. Jeho nevýhoda je ve vysoké ceně. Zatímco výbrus válce s klasickou litinovou vložkou přijde asi na 200 - 300 Kč. Oprava nikasilu vyjde asi na 3000 Kč.

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 20:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
Kolik to vyjde na Síma to by se mi asi hodio na tu moji vložku :(

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007, 21:04 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 srpen 2006, 10:41
Příspěvky: 183
Bydliště: Kašava
Koudyc píše:
Kolik to vyjde na Síma to by se mi asi hodio na tu moji vložku :(
no pocitej tak 1800,- - 2500,-

_________________
KF250F
Nabízím upravy a opravy i GO motorů na simsona,pionýra,babettu 207,210


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2007, 00:39 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 leden 2006, 13:54
Příspěvky: 81
Bydliště: LhOtA !
.

_________________
Upravený válec, klapka, jiná hlava, bing, výměněná ojnice a vycentrováná klika, jede zvostra, žádný problém stačí se zeptat.


Naposledy upravil FK Racing dne 01 listopad 2008, 18:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 březen 2007, 14:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
newim jestli se NICASIL mín opotřebovává, ale lépe odvádí teplo než litinová vložka, a tak se může více vykonnově namáhat. Je psáno že válec potažený nicasilem má narust vykonu o 3% než s litinovou vložkou.

TO FKRACING: koukal sem na tvuj web co to tam máš za nitro :D na simsonoj na tý hadičce co vede k sání.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 březen 2007, 20:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
Dá se to udělat na SIMSONA ? jako jesli mě to vyjde víc než nový valec

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2007, 09:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 únor 2006, 19:38
Příspěvky: 201
sip piš, že tě to vyjde na víc než novej válec. Stojí to kolem 2500-3000Kč
...ještě že DT má jen vložku...

_________________
Simsony jsou už dááávno ve šrotu a obě Yamahy DT 125R taky :(
teď už jen VW TDi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.447s | 13 Queries | GZIP : On ]