Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 15 květen 2024, 16:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 20:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
tak teda kdyz ste tak zazrany fanousci tuningu tak asi vite proc se intercoler chladi snehovym hasicakem nazavodech na sprintech atd

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 20:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Aby se ochladil -> ochladi se tim i nasavany vzduch... Dela se to hlavne na ctvrt-mili. Ale podle me si tim nikdo moc nepomuze, moc koni to asi neprida... Tam hlavne zalezi na spravnem razeni. A neni nad NITRO.


Ale konec OT

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
Sails píše:
tak teda kdyz ste tak zazrany fanousci tuningu tak asi vite proc se intercoler chladi snehovym hasicakem nazavodech na sprintech atd
ze by když se tolik zahřeje tak aby nepopraskal atd..? vono přeci enom ty vyfukovy plyny nebudou moc studeny 8)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Tak takovejhle IC jsem mel nedavno doma.Byla to MEGAKRÁVA.



Obrázek

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
sry za OT ale pri sprintech jde i o 1konika na vic :lol: jinak jsem to videl v mimoni kdyz na evu 9ce chladili intercoler tak mel o 6setin lepsi cas sry za OT ale je to k tema o INTERCOLERU

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Hellraiser17 píše:
ze by když se tolik zahřeje tak aby nepopraskal atd..? vono přeci enom ty vyfukovy plyny nebudou moc studeny 8)


Do intercooleru nejdou vyfukovy plyny a nasavany vzduch se zase tolik neohreje aby to praskalo.

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Hellraiser17 píše:
Sails píše:
tak teda kdyz ste tak zazrany fanousci tuningu tak asi vite proc se intercoler chladi snehovym hasicakem nazavodech na sprintech atd
ze by když se tolik zahřeje tak aby nepopraskal atd..? vono přeci enom ty vyfukovy plyny nebudou moc studeny 8)



Tak treba svody se motaj TERMOPASKOU aby nechladli,jelikoz kdyz ti vyletej plyny z hlavy tak hned chladnou a tim se zpomaluje odchod plynu,cim jsou teplejsi tim rychlejsi vyplach,takze taky proto,jo a taky se motaj aby toho tepla moc neslo k motoru a do filtru aby to nesalo horkej vzdych od svodu,jo a IC pomaha jako svine,to si nemysli je znat kdyz treba jedes s autem v lete nebo v zime to auto jede jak streleny do prdele v zime. :wink:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Mirku - slovník... :x

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
jmenuje se to TERMOTEC paska a v Moste na okruhu jsem videl Alfu 156ku a mela omotanej celej lauf a ten typek rikal ze to jde hodne znat nez kdyz nebyl omotanej jenze ta paska stoji 2tis :lol:

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Notky píše:
Mirku - slovník... :x


Jo sorry mam doma Anglicko-Cesky 8) :lol:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
mirek999 píše:
Hellraiser17 píše:
Sails píše:
tak teda kdyz ste tak zazrany fanousci tuningu tak asi vite proc se intercoler chladi snehovym hasicakem nazavodech na sprintech atd
ze by když se tolik zahřeje tak aby nepopraskal atd..? vono přeci enom ty vyfukovy plyny nebudou moc studeny 8)



Tak treba svody se motaj TERMOPASKOU aby nechladli,jelikoz kdyz ti vyletej plyny z hlavy tak hned chladnou a tim se zpomaluje odchod plynu,cim jsou teplejsi tim rychlejsi vyplach,takze taky proto,jo a taky se motaj aby toho tepla moc neslo k motoru a do filtru aby to nesalo horkej vzdych od svodu,jo a IC pomaha jako svine,to si nemysli je znat kdyz treba jedes s autem v lete nebo v zime to auto jede jak streleny do prdele v zime. :wink:
jasan sem svuj prispevek chtel hned smazat - sem tam namatlal kravinu ale to je edno. jinak kdyz jsme u toho, tak asi pokud se mi zadaří sehnat 20klacků tak koupim motor(do auta) a chtel bych ho taky něčim přeplňovat - ale to je jen ve hvězdach... ale mít nějakejch 300PS pod stěračema taky nejni špatny - ale ted jsem odbocil sry...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Hellraiser17 píše:
mirek999 píše:
Hellraiser17 píše:
Sails píše:
tak teda kdyz ste tak zazrany fanousci tuningu tak asi vite proc se intercoler chladi snehovym hasicakem nazavodech na sprintech atd
ze by když se tolik zahřeje tak aby nepopraskal atd..? vono přeci enom ty vyfukovy plyny nebudou moc studeny 8)



Tak treba svody se motaj TERMOPASKOU aby nechladli,jelikoz kdyz ti vyletej plyny z hlavy tak hned chladnou a tim se zpomaluje odchod plynu,cim jsou teplejsi tim rychlejsi vyplach,takze taky proto,jo a taky se motaj aby toho tepla moc neslo k motoru a do filtru aby to nesalo horkej vzdych od svodu,jo a IC pomaha jako svine,to si nemysli je znat kdyz treba jedes s autem v lete nebo v zime to auto jede jak streleny do prdele v zime. :wink:
jasan sem svuj prispevek chtel hned smazat - sem tam namatlal kravinu ale to je edno. jinak kdyz jsme u toho, tak asi pokud se mi zadaří sehnat 20klacků tak koupim motor(do auta) a chtel bych ho taky něčim přeplňovat - ale to je jen ve hvězdach... ale mít nějakejch 300PS pod stěračema taky nejni špatny - ale ted jsem odbocil sry...



Pokavad VR6 tak jedine kompresor,to je lepsi kafe,a jiny kafe.Dej na me nej nej kompresor.A to je potom mazec,ale musis myslet na vic veci jako vstriky,pumpa,ŘJ,strasne moc veci a drahejch jako prase,a do toho bych se nepoustel,to si kup rovnou neco silnyho,jelikoz se ti to nevyplati a sam o sobe motor VR6 na to jakej ma vykon a obsah tak to moc nejede,a to nelzu slysel jsem to od moc lidi,a aby to jelo tak to musis tocit jako prase,kdybych chtel rychlou strelu tak jedine nejakou Hondi V-Tec,to je teprv narez maximalni.Maly a toci i 10 000Otúza mi. kdyz to poladis. :wink:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
DŮRAZNĚ VÁS ŽÁDÁM O UKONČENÍ DEBATY MIMO TÉMA.

Máte určitě icq, nebo vyuzžijte sz.

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Notky píše:
DŮRAZNĚ VÁS ŽÁDÁM O UKONČENÍ DEBATY MIMO TÉMA.

Máte určitě icq, nebo vyuzžijte sz.


Sorrac,ale zalozil bych nejakej samotne tema o tehle debate,je to zajimavi a i priucujici.Ale dobre kaslem na to.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2007, 21:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Muzes jit na forum o autech. A kdokoliv by chtel podobne info o preplnovani automobilu ziskat, nepoleze na forum o simsonech...

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.104s | 13 Queries | GZIP : On ]