Simson v Iglů - Fórum
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Karburátor BVF 16N1-11 nebo
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=30175
Stránka 1 z 2

Autor:  Tominek000 [ 23 únor 2014, 12:55 ]
Předmět příspěvku:  Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Ahoj musím si koupit nový karburátor a chci se zeptat který si mám koupit aby prošla motorka technickou, buď tento který je otevřený http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... -info.html nebo tento co je přiškrcený http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... -info.html poraďte mi prosím.

Autor:  zetor7011 [ 23 únor 2014, 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Technickou ti to prejde tak či onak ak je všetko ostatné v poriadku ;) ten karburátor ma vplyv na emisie a kedže simson na emisnú nejde tak na STK to prejde v pohode ;)

Autor:  Tominek000 [ 23 únor 2014, 13:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

jenom mám problém s tím starým že se chci rozjet a když přidám plyn tak to ubere a pak se to rozdejchá, nevím trysky jsem koupil nové a dělá to furt.
Takže říkáš když koupím ten 3-4 tak to pude líp emisema ? mám 50ccm originál tak asi koupím ten přiškrcený pokud nějak nespravím to zdechání a bez sitiče to ani nenastartuju ted.

Autor:  Seldi [ 23 únor 2014, 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Emise ti na simsona dělat nebudou, protože kdyby tam strčili sondu, tak ta by ani takový hodnoty nedokázala naměřit :) Kup si klidně N11 :) Ale Podle mně je to zbytečnost :) Když ti starej karbec funguje, jenom je špatně seštelovanej :)

Autor:  Tominek000 [ 23 únor 2014, 13:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

jak ho mám teda seštělovat dělal jsem to podle návodo všechny šroubky aji zaplombovanou a nic

Autor:  Seldi [ 23 únor 2014, 13:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Udělal bych uplně všechno :) Začni kouhoutem.Vyšroubuj ho a pořádně vyčisti, pak celej karbec rozeber a dej ho vyvařit do vody s octem 1:1 Jenom plovák tam nedávaj.Pak to znovu celý slož a nastav přesně podle návodu.V karburátoru zkontroluj jestli dovírá ventil a to tak že ho dáš vzhůru nohama a foukneš do hadičky kterou do něj přitejká benzín.Nesmí to jít vůbec profouknout.Pak vymněn gumičku sytiče a správně ho nastav aby dovíral.Koukni na jehlu, jestli neni ohnutá.Vyčisti vzduchovej filtr v benzínu a zalej olejem.Když už ani pak karburátor nepůjde seřídit tam koupit novej :) Snad jsem to napsal srozumitelně a nic nevynechal :)

Autor:  Tominek000 [ 24 únor 2014, 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Tak nevím vyvařil jsem to v octu z vodou, vyčistil vše před tím tech benzínem celé jsem to rozšrouboval i trysky do toho octu, vyčistil filtr vzduchový i benzínový, seřídil podle návodu plovák na 27 mm při spadlé poloze a při max otevřené na 32.5 mm, zaplombovaný šroubek o tři otáčky doleva a volnoběh tak aby držel 2500 otáček. a furt to dělá tak už vážně nevím tady je dyštak video ať mi věříte je tady: http://www.youtube.com/watch?v=3UKQwn1iDAs tak mi poraďte co s tím nebo mi prosím dejte vědět jestli nemáte někdo funkčí karburátor 3-4 za rozumnou ceno prosím. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Autor:  Seldi [ 24 únor 2014, 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Když dáš sytič, tak je to lepší nebo horší. Zkoušel jsi i jinou svíčku a jinej odtrh svíčky?

Autor:  zetor7011 [ 24 únor 2014, 21:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

16N3-4 ?... zahoď to mňa sral dovtedy kým som ho nezahodil cez plot ku susedovi :D kúpil som 16N1-11 a mašina ide ako nová :) krásne nastavíš zmes, voľnobeh a není o čom :) hentam to šteluješ jedným šróbkom a celkovo som s tým karburátorom nespokojný ... btw.. čo máš to červené pod sedlom ? zásuvka na 12V ?

Autor:  Tominek000 [ 24 únor 2014, 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

parkovačky a podsvícení budíků (vypínač s krytkou)

Autor:  stechy643 [ 25 únor 2014, 17:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Hele a jaký tam máš těsnění? Kámoš měl malou díru a špatně to típ valilo do válce, mrkni ještě na to, ale jestli budeš kupovat novej karbec, nekupuj 16N3, ale 16N1. Krásně se dá nastavit oproti 16N3. Mám ho na enduru a nsatovaní jedna radost, příjdeš k simsonovi, otočís klíčkem, pustíš benál, dáš plnej sytič a jednou kopneš. Pak už můžeš valit, jde krásně do otáček, prostě všechno, nežero to o nic víc. Postě paráda, samý +, žádný - :wink:

Autor:  Hany26 [ 01 březen 2014, 12:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

mám opačnou zkušenost zlatá 16n3-4,ale ideálně nová!!! N1 je starší typ karburátoru.N3 je vychytanější a úspornější a dokonalejší konstrukce.Závodníci si do něj mužou dát hlavní trysku 72 místo serivé 70.Tady se N1 dávají kouzelné schopnosti,ale je to spíš takové placebo.Bohužel vetšina problému spočívá ve značném opotřebení karburátorů,netěsnosti,zborcení atd. Jestli chceš karbec co se nebude muset pořád štelovat kup si bing, ale od nového, žádnou vyběhanou hujdu.Jestli má smysl na moped s hodnotou cca 3-6 tis kupovat karbec v ceně 2 litry,už je uvážení ...

Autor:  Tominek000 [ 01 březen 2014, 13:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Tak mi pls pošlete nějaký návod na kompletní seřízení předstihu a elektroniky zapalování z té příručky jsem to moc nepochopil.

Autor:  Hany26 [ 01 březen 2014, 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

simson má bezkontakt,takže akorát ryska proti rysce.

Autor:  Matt_Stifler [ 01 březen 2014, 20:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 16N1-11 nebo

Hany26 píše:
simson má bezkontakt,takže akorát ryska proti rysce.

Ne kazdej ma bezkontakt Obrázek

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/