Válec almot v krabici s pečetí MZA se prodává i v německu jako originální náhradní díl simson!!!
kup si 2 max4 kanál,jen válec s pístem hlavu nech původní. (ostatní je nesmysl průtokový ohřívač benzinu který stejně pořádně nejede a žere 5 l).takových lidí už to tu koupilo a pak zklamání.
sadu těsnění si kup samostatnou cca 30 kč,ložiska a gufera si kup dle čísel v krámě na ložiska.Kup si zkl(české) nebo kinex(slovenské) je to stejný vyjdou tě tak max na 180 kč. skf nekupuj je to to samé ale nesmyslně drahé.kliku dej originál jestli je v pořádku nebo ji nech repasovat (nejlíp to umí v týnci nad sázavou v jawě,ale určitě najdeš i někoho schopného v okolí) Karburátor stačí nezborcená n3-4( to je nelepší karbec coco se dobe seřídí a motor se hová celkem kultivovaně) tryska 72(na tu jezdí i s 70),ale jestli oplýváš penězi tak si kup bing(nečekej odněj nárust výkonu,ale po seřízení má motor kultivovaný chod).
co se týká životnosti 2 kanál MZA vydrží při slušném zacházení cca 13-15 tis ten 4 kanál o něco méně.
Všechny upravy na zvyšování výkonu jsou vždy na úkor snížení životnosti motoru!!!!
ja mám na válci MZA60/2 s karbcem n3-4 najeto 11300 a naprosto v pohodě.a to i na obyč M2T.