zatim to nemáš zajetý a motor jde z těžka tak do otáček nepujde, to jde až pak když máš slušnej laďák a dobře odladěnej karbec tak to jde za plynem jak krojdy
no to si vůl, zadřel si to 3x a čekáš že to ještě pojede ? já tu svojí 85tku přidřel 2x a pokaždý byl znát úbytek výkonu po přidření teď mam po výbrusu a zajžídím a už při zajíždění to trhá asfalt
na zajíždění se dává bohatá směs
karb se ladí až někde třeba po 300-400km kdy už si to tak nějak všechno sedlo, a po třeba ujetí 800km co už může bejt zajetej se to seřídí nafurt a už se do toho nehrabe... píst a válec samozřejmě můžeš změřit, pokud máš na to vnitřní a vnější mikrometr
dle příručky by měla být vůle 2-3 stovky, že ti poslali těsnější sadu možný je, ale pokud vím píše tam dobu zajíždění snad 1000km a tím se sichrujou, se tě zeptá kolik si najel a řekneš 100km a vzal sem ho pod krkem tak tě ve dveřích otočí že nemáš nárok na reklamaci
po 1000km se zaběhne i ten nejtěsnější výbrus snad
moje rada pro tebe teď zní: sundej válec, domluv se s FK, aby ti aspoň opravil časování kanálů, když už nic jinýho nechces (s klapkou by to míň žralo a jelo ještě líp) investice do 1k s poštovným, a pak si nech udělat výbrus, to tě vyjde tak kolem 700kč(u nás 540kč + píst) no a pak doufej že s tím análem zase nezadřeš