Tak uz mam tachometrove zajeto asi 350 km u toho 60/8.
Prinasim nejake zajimave postrehy, prosim o radu jak vyresit. Detaily na pozadani.
Pri maximalni rychlosti na 4Q po rovine a dokonale rovnem asfaltu se rozhoupe na 1 km k tem vysnenym 80 km/h, plyn samozrejme naplno, otacky by mely byt kolem 7200 diky zprevodovani do max co tam mam,
barva svicky indikuje trochu bohatsi smes prakticky v celym rozsahu plynu a zatizeni jake na motorce mohu po silnici s 1 osobou vymyslet. Jizda spis v rovinatem terenu.
Elektroda a izolator tmaveji hnedy, jinak zavit svicky a hlava valce, pripadne pist cerny od karbonu. Mazu radej 1:25, nyni prechod na M2T nejlevnejsi olej DF CHEMIE asi 80,- litr.
http://www.sheron.eu/Products/ItemDetai ... CBActive=0Pred tim olej Carlson polosyntetika 130,- litr.
Nezaznamenal jsem zadnou zmenu diky oleji. Pridira se to zrejme stejne.
Problem je ten ze pri jizde na max viz nahore se po cca 30 s motor prehreje a pist se pridira, je to otazka 2 sekund, prudce ztrati vykon a zastavi se, nyni uz je to tak pomale ze lze reagovat zmacknutim spojky a pustenim plynu, driv pri zajizdeni to byl mzik, po 10 s je mozno znova nahodit a jet dal, ale je to prasarna. Otazkou je jak dlouho to vydrzi klikovka a ojnice.... uz se mi to stalo asi 5 krat :/, ryhy na pistu jsou ale neni to nic otresneho. MOhu dat foto. CHystam se to rozlesti.
S predstihem jsem nehybal, defakto ani nevim jak se to u Simsona dela.
a predchozi valec jel perfektne, takze jsem nemel duvod.
Otazka je, mohlo by se stat ze by se zvysenyma vibracena (vyssi otacky motoru, turovani pri nastavovani karbce) samovolne povolily srouby na desce zapalovani a rozhodil se predstih?Napada mne zda uz nedochazi k samozapalu, jinak nechapu proc by dochazelo pri maximu vykonu a zatizeni k prehrati hlavy pistu. Ledaze by hlavni tryska davala v tomto zatizeni a otevreni soupatka malo paliva a smes byla chuda s vysokou teplotou, ale i tak bych neveril ze dojde k prehrati tak rychle.
Svicku mam nejchladnejsi co jsem sehnal brisk N14C
Hlavu valce mam z 50ky, takze by mel byt udajne u toho 60/8 geometricky kompres 10,8:1 ale overene to merenim moc nemam. Mozna ze to je uz hodne.
Mohl bych zkusit pridat neco co zvysi oktanove cislo paliva jestli to nepomuze. Natural 98 by nemusel stacit. Kdyby to pomohlo tak by to docela jasne nasvedcovalo tomu ze dochazi k samozapalum, otazkou je zda kvuli spatnemu predstihu nebo vysokemu geometrickemu kompresu.Nevite o necem komercnim na zvyseni oktanu, staci mi na pul nadrze.
Co pridat 5% methanolu/ethanolu? Nebude to vadit mazani?
Nebo mne napada ze valec je takovy prutocak ze cast paliva ktera pri rychlem vyplachu projde a nevrati se zpet dohoriva volne ve vyfukovem kanalu a zpusobi samozapal pri dalsim cyklu vyplachu. Je to mozne?
Taktez je trochu znat kdyz jedu se studenym motorem po nastartovani a po par km uz neni tolik zivy ale zmerit se to neda, mozna je to jen pocit, wau efekt.
Take se mi nelibi u toho Amalu 21T konstrukce tesneni, je tam O-krouzek, jinak kov na kov, timto totiz ze cast tepla z valce po ohrati prechazi prirubou na karburator. Zbytecne to zvysuje teplotu pripravene smesi.