Hlaseni o stavu Prekopal sem par veci a zda se ze mi to zadiralo na natural diky neupravovane hlave valce. Origo spalovaci prostor byl optimalni pro max. 40mm vrtani valce. Jde predevsim o antidetonacni sterbinu jeji vysku a prumer. No a tuning valec osmikanal mel 41mm vrtani a zda se ze i ten 0.5mm schudek delal problem. Ze se smes v krajich prilis stlacila, zahrala a zacala horet driv nebo soucasne se zapalem od svicky. Detonace. V krajich hlavy pistu se to pak prehrivalo a zadiralo. Schudek sem serizl zalamovacim nozem na uhel asi 45°. Hlinik se krajel jak maslo. Jeste uvidim az vyzkousim jiny vyfuk a mozna necham udelat vybrus a novy pist. Vykon sel asi o 1kW dolu a zatim nevim cim to presne je. Zda upravou hlavy, coz snizilo kompres, nebo upravou klapky, vypalenim vyfuku, nebo instalaci double boost bottle, nebo tim ze sem odkarbonoval pist.
_________________ S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den
Naposledy upravil petrcifka dne 10 leden 2019, 11:00, celkově upraveno 1
|