Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 16:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 květen 2018, 13:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Diky za cenne rady. Uz jsem si alespon vic jisty ze ten problemovy zavit zalepim natvrdo sekundovym lepidlem a bude pokoj.
Hlavu mam origo myslim, ale je zajimave ze docela presne licuje antidetonacni sterbinou, resp. hranou i na 41.00mm vybrus.Mozna bych to mel premerit zda ma antidetonacni mezera taky 41mm v prumeru.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 květen 2018, 13:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Na závit je lepší nějaký tekutý kov. Původní hlava právě mám pocit má průměr spalovacího prostoru jen 40mm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 květen 2018, 13:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Kurna zeby ten 0.5mm schudek v antidetonacni mezere delal takove problemy?...
No mozne to je.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 11 květen 2018, 16:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
jeste takovy detajl, zda se ze mne limituje karbec. Kdyz vezmu v potaz plochu prurezu difuzoru karbcu jake jsem pouzival, a dam je do pomeru 21^2/16^2 vychazi mi 1.72. Porovnanim s odhadovanym vykonem a jejich pomerem pro ten ktery difuzor mi vychazi podobne cislo 5.5/3.3 asi nekde kolem 1.6 nebo 1.7.
To znamena ze chci-li vymacknout o jednoho ponika vic z klapkoveho valce asi budu muset prejit na 24mm a lepsi klapku asi s dvojitym domeckem. :alright:

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 14 květen 2018, 09:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak s ohlednutim ke skutecnostem poslednich prispevku navrhuji tyto dily a postup.
Chci zkusit vetsi karb minimalne 26mm protoze pro kanalak s membranou na RTZ nebo PZ tuningu to doporucuji, ovsem pro 70ccm a vetsi. Osvedceny karb zadny tuning srac kde se po 3000km vyklepe priruba, ale osvedceny s lankem na sytic, neco levneho pro MZty (svete div se jen 900,-_:) a pripojil bych to nejlepe na touhle prirubu membranoveho domecku (domecek made by FK, roztece 60x35mm), dily viz odkazy. Akorat bych potreboval vedet jake ma rozmery, to by zjistit slo, mam blizko mototechnu kde MZ dily nabizeji, takze bych si to premeril. Sance ze to mit nebudou ovsem existuje, protoze MZ uz neleti jako pred 20roky.
Takze odhadnout bez mereni ci dotazovani zda to tam na vysku a delku narvu je docela orisek. O rozmerech prirub a manzet nemluve. Pripojovaci manzety kterymi to pripojim k airboxu bych potreboval taky prezkoumat. Ono rvat tam zahradni dvoucoulovou hadici neni uplne vpoho.
Najde se zde nekdo kdo uz to ma vykoumane?
Sem s tim. :|
https://www.extremebike.cz/Priruba-karb ... -d5910.htm
https://www.extremebike.cz/Karburator-M ... -d4694.htm
https://www.extremebike.cz/Karburator-m ... -d4624.htm

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 14 květen 2018, 11:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Já osobně bych už s karburátorem výš nešel, a když už tak jako strop bych viděl 24mm a šel bych do něčeho modernějšího, třeba PWK. Pořád trvám na tom, že základ je naladit to na benzín.

Ta příruba má průměr 24mm, na to ten karburátor nenasadíš (ale nasadil bys ten DO). A nezapomínej na to, že difuzor by mělo být nejužší místo v celém sání, takže by to chtělo i filtrbox se širším vstupem a upravit tenplech držící filtr. (nebo rovnou molitanový filtr)

Jinak v tom vedlejším vlákně s fotkami byla fotka, kde byl píst máznutý ze strany sání a psal jsi, že byl "přitlačen vyhnutou přepážkou" - to je blbost, píst se vždykcy mázne tam, kde ke kontaktu dojde, takže kdyby se prohnula přepážka výfuku, píst bude poškrábán v místě přepážky, ne na druhé straně. To, že se máznul u sání znamená že ke kontaktu došlo v tom místě a mimochodem to taky ukazuje na to, že geometrie výbrusu nejspíš není uplně v pořádku... (protože obvykle k přidření dojde nejdřív na straně výfuku - je tam větší teplo)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 17 květen 2018, 08:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak sem trochu pocital a jiny karbec asi neni treba, ethanol 85 ma smesovaci pomer 1:9.7 takze nevyzaduje tak velky difuzor jako Natural se smesovacim 1:14.7. Ale vyzkouset bych to mohl.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 24 květen 2018, 07:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Jen si tu něco odložím: www.youtube.com/watch?v=fOjUN0JDca8

Myslíš, že tam dává ethanol, ricin a podobný blbosti? Já jsem přesvědčen, že ne...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 24 květen 2018, 15:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Jo a ten openfiltr doboku je taky chujovina. Porad abych to tu rikal. Know how nereknou takze kazdy si o tom muze myslet sve. Ja verim svym zkusenostem, a rad se o ne podelim zde. Kdyz uz nic lepsiho nevyplodim, mohou poslouzit jako varovny priklad.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 24 květen 2018, 18:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Open filtr jako takový je chujovina, on ho má ale zavřený v tom plastovým krytu (jako tenhle http://www.scooter-tuning.cz/vzduchovy-filtr-101 ) , což už taková chujovina není. Jasně, že pořádnej airbox by byl lepší, ale zrovna na tý babetě ho nějak nemá kam dát...

Knowhow se ti tu už od začátku spoustu lidí snaží předávat, ale ty na to stejně nedbáš. Je pravda, že tohle už je vyšší level a takový znalosti tu nikdo nemá, ale ty základy (jako to co tu opakuju poslední měsíc) jsou pořád stejný. Ani FK ti nedal s válcem řádný rady k naladění?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 29 květen 2018, 10:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Zkousim jinou hlavu s51 upravenou dle ZRT tuningu pro 60ccm z extremebiku. Udajne snizena, premeroval sem to predbezne a ma asi o 2mm vetsi prumery antidetonacni sterbiny a upraveny spalovak- vetsi zhruba taky o 3-4mm v D.
Na ethanolu E60 sem pozoroval jedine, snaze se to nakopava, pac nizsi kompres ale zato je to slabsi. Vibrace od motoru taky slabsi. Maximalka nizsi asi o 5km/h. Takze trochu zklamani. Ethanol chce proste tvrdy kompres. Zakarbonovana hlava mu smakuje. Asi vybrousim ten milimetrovy schudek rucni frezkou, nemam zrovna soustruh po ruce. A budu jezdit na origo hlavu.
Ovsem pri pouziti Naturalu 95 a 60/8 valce ta RZT hlava asi bude OK. Nebude se zadirat a ma to dalsi sve vyhody, ze natural lepe startuje a nezanasi tak rychle karbonem valec i vyfuk. Ovsem v teplem pocasi a v kopcich ten vykon jde trochu dolu a u kanaloveho 60/8 ocekavam zadreni diky prehrati. Zkouset to a pokouset na cisty natural nebudu. To radej odkarbonuju co 5000km.


Přílohy:
Poznámka: Zde nazorne videt ze je pro vrtani 41mm antidetonacni mezirka mensi o ten 1mm. Vytvorila se tam na schudku zavej z karbonu, pri pouziti N95 jsem tam ten karbon myslim nepozoroval. Ethanol E60/ricin dost karbonuje to se musi uznat. Mozna to mam spatne vysycene na karbci, ale spis to bude tim ze i za tepleho pocasi se to musi startit pres sytic.
IMG_20180530_100554-768x1024.jpg [204.4 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: kopulka u standardni s51
IMG_20180530_102910-768x1024.jpg [188.85 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_20180530_102857-768x1024.jpg [199.71 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: vyska antidetonacni sterbiny u kraje
IMG_20180529_103608-768x1024.jpg [234.22 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_20180529_103533-768x1024.jpg [220.03 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: prumer antidetonacni mezirky
IMG_20180529_103511-768x1024.jpg [193.42 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: RZT siska pro 60ccm, rekl bych okometricky ze ma tak o 2 ccm vetsi spalovak. Merit se mi to nechce. Ale jednou na to dojde...
IMG_20180529_103342-768x1024.jpg [165.22 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Naposledy upravil petrcifka dne 30 květen 2018, 10:54, celkově upraveno 4
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 30 květen 2018, 09:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Koukam ze tam mam takove hloupe nepresnosti v mereni kdyby to nekdo dementoval rad vysvetlim.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 31 květen 2018, 10:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Kurna to mi dalo zabrat. Starty za studeneho pocasi na ethanol jde vyresit bud startem na natural nebo vyhrevem nasavaneho vzduchu.
Vyhrev vzduchu pres baterii se zda relativne jednoduchy ale kdyz zapojim pocty vychazi mi ze bych musel mit tak 2x-3x silnejsi dobijeni baterie pri provozu. Jinak bych asi co mesic nabijel externe 11Ah baterii.
Takze nastartovani na natural se zda jednodussi. Staci pripojit nejaky davkovac kosmetiky,(rozprasovac kapaliny s lahvickou ) pomoci hadicky na odvzdusnovaci otvor karbce Amalu a nadavkovat tam pred nebi v prubehu nakopavani Natural, melo by to chytnout na prvni dobrou. A pak uz se to po 10s vyhreje, pripadne pri extremnich teplotach -20C kdy to trva tak 200m nez se prohreje je mozno davkovat i za jizdy. Vyhoda neni nutno dobijet baterii. Nevyhoda nutno doplnovat benzin do nadrzky davkovace. Pul litrova by uz mohla miti siroke hrdlo a slo by to i tankovaci pistoli.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 04 červen 2018, 15:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Takhle nejak nainstaluju boost bottle. Ovsem ne tenhle komercni Stage6 srac ale vlastni vyroby vychazejici z poznatku patentu od Yamahy. Tedy 44% plochy prurezu karbce 21mm bude plocha prurezu rezonancni trubicky a protoze trubka o vnitrnim prumeru 14mm by se mi tam na prirubu nevesla vyzkousim neco co nema obdoby ani v patentu. Udelam dvojitou boost bottle, dvakrat hadicku o prumeru 10mm tesne vedle sebe. Jeste je moznost misto priruby domecku jak je to na odkaze dat 14mm boost hadicku na prirubu vystupu z karbce. Coz by bylo praktictejsi ale neni to uplne podle patentu, ten se to ma umisteny jakoby co nejblize klapce.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=6 ... ddid=37510

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 24 červen 2018, 19:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
http://www.controlchat.com/castor-oil-vs-synthetic-oil/
Musim pripustit ze ricin neni vhodny pro dlouhodoby celorocni provoz. V odkaze si prectete proc. Protoze vytvari relativne velke mnozstvi voskoveho filmu na pracovnich castech, na pistnich krouzcich a drazkach muze film zpusobit jejich zatuhnuti, na pistu zase pomalejsi tocky.
Realne tvrdi ze by slo prejit a chvili pouzivat plne synteticky olej polyglykoloveho nebo esteroveho typu ktery je s ricinem kompatibilni a udajne rozpousti ci odstranuje onen voskovy film zoxidovaneho ricinu.
Takze to vyzkousim a uvidime.
Nekde psali ze ten film lze rozpustit acetonem. Jeden pist mam venku tak to na nem vyzkousim.
Pak vyzkousim s jakym plne syntetickym olejem se ricin misi a asi to zacnu michat.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.074s | 16 Queries | GZIP : On ]