Simson v Iglů - Fórum
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Tunning na 60/8 kanalnik
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=31256
Stránka 4 z 17

Autor:  Bubaaak [ 15 červenec 2015, 20:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Píst jsem jednou preventivně měnil, nevím jak to může být dlouho... Co se pamatuju tak ten původní (mohl mít odhadem 6k km) očouzenej nebyl, teď nevím, nechce se mi v tom hrabat :D ... Filtr ucpanej nebude, začalo to dělat myslím loni nebo předloni a letos jsem to dal na jaře do jinýho rámu kde se to po pár kilometrech projevilo taky, a předchozí motor co v tom byl proti filtru neprotestoval...

Autor:  stepus [ 15 červenec 2015, 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

no osobně si myslím že si koupil menší píst a ten netěsní takže to žere :D kup novej píst a nech to na něj vybrousit aby to bylo těsný tak jak to má bejt.... ale nevím no zas abys nevyhodil prachy za výbrus a píst a nebyl nasranej že musíš zajíždět zbytečně :D

Autor:  Bubaaak [ 15 červenec 2015, 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Hele když jsem ten válec koupil byl v něm 44,97 , když jsem měnil dával jsem 44,98, asi prostě špatnej válec... Mám uchystnou lehce poladenou šedesátku, radši si poskládám to :)

Autor:  petrcifka [ 28 červenec 2015, 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

No takze, zatim docela zklamani. Amal 21T ma 3 zarezy na jehle, zatim sem zkusil ten prostredni a v konfiguraci s origo filtrem to davalo neustale presycenou smes. Hlavni tryska v Amalu je nejspis 90ka. Rozebral jsem ho a vidim vyrazeno 85. Takze bych mel smes ochuzovat.
A originalnim karbcem to take neni zadna slava. Nejde to poradne do otacek. Nizky kroutak.
Jo a nevi nekdo jak je orientovana vlozka v tlumici vyfuku? Jestli tema vycnivyjicima trubickama ven nebo proti proudu spalin?
Vadi necemu, napr. kompresi motoru kdyz v koncovce vyfuku zvetsim ten vystupni otvor co je jakokoby do hvezdice slisovana trubka?
Az to znova rozeberu a vyhodnotim co tomu je a proc to nejede podle predstav tak se rozepisu vic.
Tak to nejspis bylo tim novym sportovnim tlumicem koncovce vyfuku. Dal jsem tam stary tlumic a ikdyz ho mam rozbity, nemam prvni talir, tak to jelo o poznani lepe. Sporo bych rekl ze tak jak by melo. Bohuzel jsem nevydrzel, zvedavost mi nedala a pri zajizdeni jsem za to vzal na plny plyn abych zjistil jak to toci a asi po 5 sekundach se mi uz po 3ti zadrel pist.
Tantokrat se mi zda ze to mohlo nadelat paseku protoze mi to prestalo jet tak dobre jako pred tim. Mozna prehraty valec. Mezitim jsem se ale take 3 krat pohrabal v karbci takze tezko rict kde je zase zakopany cert. Mozna ze to nevydrzel tlumic v koncovce a rozpadl se uplne. Musim to cele zase rozebrat a prekontrolovat.

Nezda se mi to ale normalni, aby to takhle lehce slo zadrit. Podle mne je moc velky a pridira se, nebo mam moc chudou smes pri plnem otevreni karbce, az to rozeberu dam sem prumer at mi reknete jestli to neni na 60ccm s prvnim vybrusem moc velky pist. Je mozne aby mi extremebike poslal tuningovy valec s nekompatibnim pistem? Nedivil bych se tomu protoze mi daly podlozku pistu rozmerove tak tlustou asi 2x vic ze bych ji tam nikdy nenacpal.

Autor:  wenca084 [ 28 červenec 2015, 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Já jsem tu čtyrhranou díru v koncovce zvětšil , a bylo to hned poznat. Mám 70/2

Autor:  Lorenc [ 28 červenec 2015, 19:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

no podle mně jsi to nepřidřel pokud mažeš.pomalu to zajeď a pak dej třeba větší koleno a tu :D sploštelou trubku uřízni nebo nějak rozšiř, a ještě se tam vrtají díry osmičky a zkracuje koleno.dej do vyhledávače simson auspuff obrázky třeba tam něco bude. :D LADĚNÍ ZDAR

Autor:  big exlosion [ 28 červenec 2015, 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Nojo amal karbec který se nedá seřídit :) a to jaky to má krouták co jsi chtěl? :D to už lepší o moc nebude :D říkal jsem ti jak to jede než se to rozkutálí a pak to taky moc nejede a nemá to výkon a sežere ti to peněženku i s kalhotama jak to žere :D

Autor:  Seldi [ 28 červenec 2015, 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

No řeknu ti to takhle, ten 32mm vejfukovej kanál tam neni jen tak, takže úpravou tlumiče origo vejfuku nic moc nezískáš. A bez toho, aby jsi tenhle válec pořádně neroztočil to nikdy nepojede.

Autor:  Lorenc [ 28 červenec 2015, 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

ja mám jenom čtyři kanály a souhlasím tady s borcama,kompres slabý výkon slabý ale v otáčkách to jede,samo že to chce dosáhnout správného plnění

Autor:  stepus [ 28 červenec 2015, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

zatim to nemáš zajetý a motor jde z těžka tak do otáček nepujde, to jde až pak když máš slušnej laďák a dobře odladěnej karbec tak to jde za plynem jak krojdy :D no to si vůl, zadřel si to 3x a čekáš že to ještě pojede ? já tu svojí 85tku přidřel 2x a pokaždý byl znát úbytek výkonu po přidření teď mam po výbrusu a zajžídím a už při zajíždění to trhá asfalt 8) na zajíždění se dává bohatá směs :!: karb se ladí až někde třeba po 300-400km kdy už si to tak nějak všechno sedlo, a po třeba ujetí 800km co už může bejt zajetej se to seřídí nafurt a už se do toho nehrabe... píst a válec samozřejmě můžeš změřit, pokud máš na to vnitřní a vnější mikrometr :D dle příručky by měla být vůle 2-3 stovky, že ti poslali těsnější sadu možný je, ale pokud vím píše tam dobu zajíždění snad 1000km a tím se sichrujou, se tě zeptá kolik si najel a řekneš 100km a vzal sem ho pod krkem tak tě ve dveřích otočí že nemáš nárok na reklamaci ;) po 1000km se zaběhne i ten nejtěsnější výbrus snad :D
moje rada pro tebe teď zní: sundej válec, domluv se s FK, aby ti aspoň opravil časování kanálů, když už nic jinýho nechces (s klapkou by to míň žralo a jelo ještě líp) investice do 1k s poštovným, a pak si nech udělat výbrus, to tě vyjde tak kolem 700kč(u nás 540kč + píst) no a pak doufej že s tím análem zase nezadřeš :D

Autor:  big exlosion [ 28 červenec 2015, 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Asi tak nějak :D neměl jsi to vubec kupovat a amal to vyhod ja to měl a neseřidil jsme to nikdy :D mam karbec z MZ 150 a hned seřízené a jede to parádně :)

Autor:  petrcifka [ 29 červenec 2015, 07:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Tak to mam radost. Uvedomil jsem si,bohuzel pozde, ze sem tam omylem mel moc malo oleje ve smesi na zajizdeni- Nezapocital jsem objem v rezerve, ktera mela cca 1:40. Takze jsem mel nakonec asi kolem 1:35 a to je asi malo. Pridam oleje do smesi, rozeberu valec prekontroluju pist, krouzky a plochu valce. Treba to pridreni nebude tak fatalni. U babety se mi to do dlouhych kopcu stavalo casto a vzdycky jsem to nakonec po vychladnuti rozchodil.
Amal bych este nevyhazoval, muze poslouzit jako varovny priklad. :axed:

Autor:  Oja [ 29 červenec 2015, 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Mám 60/3/2M od fk a Amal 21 a zatím dobrý ale musel se trošku doupravit.Ale doma mám bvf 24 z MZ tak možná někdy časem zkusím :)

Autor:  Bubaaak [ 29 červenec 2015, 17:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Jestli se ti to zadře po tom co to 5 sekund podržíš tak je někde něco HODNĚ špatně, ať už je to vůle pístu, kvalita výbrusu/pístu (pravděpodobně) nebo hodně chudá směs. 1:35 mi přijde dostatečný, tam bych problém nehledal. Spíš mám pocit že se naplňuje to před čím tě všichni varovali.

Když jsem měl novou tu 70/4 tak jsem ji zajel tak že jsem namazal 1:30 a tahal za ní od samýho začátku co to šlo, (trochu s rozumem), nikdy jsem to ani nepřidřel. Paradoxně to nejlíp jelo uplně na začátku, po pár tis.km to část síly ztratilo...

Autor:  petrcifka [ 29 červenec 2015, 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tunning na 60/8 kanalnik

Nejake fotky pro nazornost to nikdy neskodi. :alright: Kvalita snizena, je mozno udelat fotky lepsim zarizenim kdyby jste to vylozene potrebovali.
Casem pridam koment, treba si vsimnete neceho podezreleho.
Vratil jsem pro zkousku zda vyfuk pracuje jak ma zpatky starou osvedcenou 60ku jinak origo a vse jede zda se jak ma.
Koupil jsem i novou vlozku tlumice. Ma trochu jinou geometrii, delka druhe trubky je asi polovicni. Prakticky nemela vliv na vykon 8 kanalnika, ale jeste musim zkusit jet za vysokych otacek na stare 60ce, zda se ze to jede lepe ale mozna je to jen iluze wau efektem.
Ze startovani 8 kanalu je zrejme ze ma nizsi kompres, jde to snadneji. Bud to je to tim ze neni zajety nebo nevim. Jaky ma kompresni pomer ten 60/8 nevite nekdo? Ja jsem chtel vyssi kompresni pomer i u tohoto kanalnika. 2Nm k dobru v nizkych otackach jsou dobre. Nevite co s tim?

Přílohy:
Poznámka: vyfukovy otvor silne znecisten nespalenymi spalinami a navic i po festovnem dotazeni na 2 medene podlozky poradne netesnil, dvakrat jsem dotahoval, protoze nez si to sedne vetsinou se to po par kilometerech uvolni.
IMG_8058.JPG [553.81 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: novy valec.
IMG_8057.JPG [627.55 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: 8 kanalu
IMG_8056.JPG [409.19 KiB]
Zatím nestaženo
IMG_8055.JPG [420.76 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: jiny pohled.
IMG_8054.JPG [566.2 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: V odlesku povrchu je videt vodorovne ryha. Hnedka vedle kanalu.
IMG_8053.JPG [539.54 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: z jineho pohledu
IMG_8052.JPG [704.85 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: pohleda zvrchu odhaluje ze po 25 km docela zasraty valec, protoze kdyz se ladi tak tam obcas jde presycena smes. Vyrazen prumer 40,97.
IMG_8051.JPG [638.95 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: z druhe strany, taktez stopy pridreni v mistech kde se asi nejvic tepelne namahaji krouzky.
IMG_8050.JPG [797.54 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: takze tady vidite pist po 3. pridreni, najel jsem na tom este asi 5 km a pak sel vel i s valcem.
Na fotce je videt ze mista pridreni jsou samozrejme v mistech kde se ve valci nachazeji kanaly. Vsiml jsem si ve valci uz kdyz prisel ze povrch vedle jednoho kanalu je v jednom miste lizly, obrabecim strojem, ryha je tam asi 5 mm x1 mm, odhadem hloubka 0,3 mm, zrejme omylem. Fotky valce a ryhy dale. Myslim ze to nemusi tolik vadit, ale tezko rict zda jeto na reklamaci, protoze 0,3 mm se ani po 10 000 km nezahladi. Prvni pistni krouzek zkraje byl z pulky obvodu tezko pohyblivy, dal se vyndat z pistu, ale moc ochotne a zlehka se v drazce nepochybuje. Otazkou je zda to hodne vadi a zda se to zajetim nesrovna a nevyjede. Myslite ze to je na vymenu pistu?

IMG_8049.JPG [879.72 KiB]
Zatím nestaženo

Stránka 4 z 17 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/