Marekisak píše:
a teď tedy kdybych chtěl za co nejmíň peněz co nejvíce muziky v rámci možností .. karburátor originál 16n1 - 11 nechat a zkusit přetryskovat když je u válce 21 mm příruba sání ? Hlava válce 60 ccm nebo stačí nechat 50 ? Nemá to potom menší životnost ? Válec 60/4 má cenu ? A jak dlouho to vydrží ? Klika originální když vypadá dobře tak nechat originál nebo koupit tuningovou ? Výfuk stačí nechat originál když na výfuk z toho válce je 32mm a dát třeba jinou vložku nebo musím koupit reso 32 mm ? Chci aby se mnou 80 kg to melo silu nebo spíš odpich. ... ale zase abych až pojedu dlouho to nemusel moc točit někdo mi říkal že stačí koupit 70ccm primár 62/21 do rychla ale zase to chci dostat rychle do kopce to potom jedině tu 5 kvalt převodovku ale ta je drahá.... Ložiska skf.. denní dojíždění třeba 30 km nebo min.. tak co řekne mi někdo co chci slyšet ?
co tam fakt potřebuju a co ne a proc jo tohle a tamto a co to udělá když to koupím a co to zase neudělá ..PS. nechci dělat go každý rok. .... díky moc všem co mi poradí vážím si toho
..... jo a přesně chci aby lidi ve městě čuměli co je to předjíždí za střelu ale zase aby mě ta střela nevyšla extra draho
díky moc! Věci bych kupoval z extremebike.. alespoň tech 80 chci aby to udělalo
kliku určitě dát na go nebo tu tuzing,to že vypadá dobře neznamená že je, hlavu nech 50 bude mít větší kompresi a jde to, karburátor OK,
točit to budeš muset ,spotřeba bude nesmyslná kolem 5L i s 5Q,bez lehkého výfuku to prostě nepojede(reso ideál vypadá podobně a neřve), na dojíždění 30km je přiměřeně vhodná tak MZ 250, jawa 350. Konstrukční rychlost sifona uvedená výrobcem je max 60 km. čím vyšší rychlost,tím nižšší životnost,učinek bzd netřeba komentovat. GO s těmito úpravami budeš dělat každý rok!! Lidi ve městě ČUMĚT opravdu nebudou,chceš aby to bylo spolehlivé, levné a na 4 q jelo 80.To prostě nepojede. Dle mého názoru to nemá cenu.Za ušetřené peníze si udělej noty na tu MZ.to jsi ale slyšet nechtěl tak ti řeknu to co se ti bude líbit. Jo je to super jdi do toho. Honza.