Já ho mám taky, ale verzi pro elektronika a trochu jsem ho upravil...zkrátil koleno o cca 6 cm a vyvrtal v koncovce 2 díry (něco jako aoa1) a nevím, jestli jsem ho tím nezrujnoval...maximální výkon se o 500 až 1000 otáček posunul nahoru, ale taky ten tah.
Takže teď do cca 6500 otáček je mrtvý, pak chytne šponu a tahá do nějakých 8000, pak zas umře. Prostě spodek zmizel
Ať nezakládám nové téma, tak se zeptám tady...
Jestli jste měli vytaženou koncovku - tlumič..., byly obě "přepážky" navzájem rovnoběžné? Já mám totiž jednu kolmo na stěnu výfuku a druhá jde cca 60° šikmo a nejsem si jistý, jestli jsem to neohnul já, nebo to tak už bylo
A k tomu nulovému výkonu v nízkých otáčkách. Mohlo udělat zkrácení kolene a vyvrtání těch dvou děr takový výkonový propad...nic, nic..., tah?
A když uvedu ještě příklad: chci ho postavit na zadní...roztočím to, pustím spojku, ale motor si to prostě nedává, nemá tu sílu udržet si otáčky a udržet to na zadku (občas se zadaří, ale vždycky je tam ten propad v síle) - teď nemluvím o schopnosti to na zadním kole udržet, ale spíš o demonstraci toho, jak ztrácí tah
.
Mohlo by to mít souvislost s "otevřeným výfukem" (že by ho teď ten válec nestíhal plnit?) a válcem, který když jsem měřil, tak má zvětšené sací potrubí na cca 18mm (mám 16N1 karbec) a výfukové taky o něco větší, ale všechny kanály jsou rozměrově origo 50ka.
(PS: je to polský válec, ale není nejhorší..dá se docela dost vytočit a i rychlost jde k 75km/h
)