Kdyby někoho zajímalo, jak se bastlí RESO 32 na skůtra, tak se koupí hadicová spona 80-85mm se silnou stěnou za cca 40Kč, zhruba takováto
Příloha:
gbs-w1-vysokotlaka-hadicova-spona-pozink52-55mm.jpg [ 17.9 KiB | Zobrazeno 13617 krát ]
Pak si naohýbáte ustřižený proužek cca 2.5mm silného plechu, vyleštíte ho, navaříte na sponu a je to. Nicméně upozorňuji, že pokud ho uděláte podle originál spony, výfuk se vám díky mizerně naohýbanému kolenu nevejde pod nosič. Takže je nutné držák udělat zhruba o 1.5cm delší a tělo výfuku spustit níže. Na fotkách je dobře vidět původní výška a potom předělaná.
Příloha:
IMG_20180421_181226.jpg [129.4 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
IMG_20180421_181257.jpg [128.91 KiB]
Zatím nestaženo
Zadní spona stojí za houno, je to polský shit, rádiusy asi dělal nějaký ožralý polák na koleni, nutno zahodit a sehnat jinou o průměru 70mm, zatím nepořízeno, pracuje se na tom. Nehledě na to, že vám pošlou sponu na enduro, ačkoli je to set na SR50, holt extremebike, no...
Příloha:
IMG_20180421_181328_HDR.jpg [261.27 KiB]
Zatím nestaženo
A výsledek vypadá nějak takto
Příloha:
IMG_20180421_181204.jpg [216.17 KiB]
Zatím nestaženo
Jinak je to na klapkovém 60ccm dvoukanálu od Firesneka, který jak mi nedávno řekl už nemá možnost výroby dalších válců (dva roky mi válec ležel ve skříni).
K samotnému motoru, je čerstvě zajetý, s resem to jede o něco málo lépe než s originálem v A0A1 úpravě. Je to hlučnější, to je bez debat, s malým plynem na rozhraní akcelerace/decelerace to má zvuk jak z plechovky, strašný
Jinak v zátěži od 5000rpm to zase zní skoro jak ostrá kroska.
Nástup výkonu je znát od 4000rpm, mezi 5000-6900 je znatelná špička. V 6000rpm se potkává max. výkon s max. točivým momentem, tam se ustaluje i v kopci na zhruba 60km/h.
Maximálka dle tacho po rovině s mými 90kg je 72km/h při 7500rpm. Při zalehnutí vzroste na cca 75km/h, z kopce 80km/h ale motor už je přetočený do 8500rpm a vůbec netáhne. Dle GPS tacho ukazuje o cca 2-3km/h více. Vzhledem k tomu, že ta sviňa ochotně zrychluje na čtyřku i do menších kopců budu osazovat primár S70, protože už teď mám řetězové kolečko 17 zubů.
Karbec zatím ladím, osazený je origo BVF 16N3-2, hladina dle příručky, jehla na prostředním zářezu, hlavní tryska 75, volnoběžná origo. Spotřeba při zajíždění na hodně bohatou směs kolem 4 litrů takže pro někoho strašný, ale mě to je fuk
Přijde mi, že reso hodně ochudilo směs, páč jsem to zajížděl na origo trysku, akorát s jehlou nahoře. A další zvláštností tohoto setupu je nepotřebnost sytiče. Prostě to startuje i jede bez něj i v 6°C. Origo 60ccm by prvních prvních pár set metrů bez sytiče chcípalo, klapkáč ho evidentně nepotřebuje. Zajímavý.