Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 16:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 listopad 2005, 22:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Hele zkus zavolat na číslo 585 351 185.
Tam ti do zmáknou i na dobírku. Zhruba do týdne to máš zpátky

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 listopad 2005, 22:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Donar píše:
tak kecal :D

PS: jak se zmeni komprese pri prevrtani?
tet jsem to počítal ale ruku do ohně za to nedám . Vyšlo mě že po převrtání na 60 (vrtání 41.5) by komprese měla být 11,3 :D

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 11:13 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
flumon píše:
Donar píše:
tak kecal :D

PS: jak se zmeni komprese pri prevrtani?
tet jsem to počítal ale ruku do ohně za to nedám . Vyšlo mě že po převrtání na 60 (vrtání 41.5) by komprese měla být 11,3 :D

Přepočítal ses :lol: komprese se vůbec nezmění :wink:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 14:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Marty píše:
flumon píše:
Donar píše:
tak kecal :D

PS: jak se zmeni komprese pri prevrtani?
tet jsem to počítal ale ruku do ohně za to nedám . Vyšlo mě že po převrtání na 60 (vrtání 41.5) by komprese měla být 11,3 :D

Přepočítal ses :lol: komprese se vůbec nezmění :wink:
(kompresní poměr) to mě teda objasni , když přece nechám hlavu z 50ccm a přebrousím na 60 tak musí být vyšší . jak jinak taky chceš vysvětlit skutečnost že přebroušená 50 na 60 má stejný kroutící moment jako origo 70ccm ?? :roll:

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 15:03 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
Marty píše:
flumon píše:
Donar píše:
tak kecal :D

PS: jak se zmeni komprese pri prevrtani?
tet jsem to počítal ale ruku do ohně za to nedám . Vyšlo mě že po převrtání na 60 (vrtání 41.5) by komprese měla být 11,3 :D

Přepočítal ses :lol: komprese se vůbec nezmění :wink:
(kompresní poměr) to mě teda objasni , když přece nechám hlavu z 50ccm a přebrousím na 60 tak musí být vyšší . jak jinak taky chceš vysvětlit skutečnost že přebroušená 50 na 60 má stejný kroutící moment jako origo 70ccm ?? :roll:

A kde jsi přišel na to, že S70 a S60 mají stejný kroutící moment?

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 15:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Martin píše:
flumon píše:
Marty píše:
flumon píše:
Donar píše:
tak kecal :D

PS: jak se zmeni komprese pri prevrtani?
tet jsem to počítal ale ruku do ohně za to nedám . Vyšlo mě že po převrtání na 60 (vrtání 41.5) by komprese měla být 11,3 :D

Přepočítal ses :lol: komprese se vůbec nezmění :wink:
(kompresní poměr) to mě teda objasni , když přece nechám hlavu z 50ccm a přebrousím na 60 tak musí být vyšší . jak jinak taky chceš vysvětlit skutečnost že přebroušená 50 na 60 má stejný kroutící moment jako origo 70ccm ?? :roll:

A kde jsi přišel na to, že S70 a S60 mají stejný kroutící moment?
jednoduše na iglů je graf z brzdy pro 60ccm a tam je 7Nm no a když otevřu dílenskou příručku tak je zde s51- 5Nm , s70- 6.8Nm. asi tak :wink:

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 15:12 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
Marty píše:
flumon píše:
Donar píše:
tak kecal :D

PS: jak se zmeni komprese pri prevrtani?
tet jsem to počítal ale ruku do ohně za to nedám . Vyšlo mě že po převrtání na 60 (vrtání 41.5) by komprese měla být 11,3 :D

Přepočítal ses :lol: komprese se vůbec nezmění :wink:
(kompresní poměr) to mě teda objasni , když přece nechám hlavu z 50ccm a přebrousím na 60 tak musí být vyšší . jak jinak taky chceš vysvětlit skutečnost že přebroušená 50 na 60 má stejný kroutící moment jako origo 70ccm ?? :roll:

A kde jsi přišel na to, že S70 a S60 mají stejný kroutící moment?
jednoduše na iglů je graf z brzdy pro 60ccm a tam je 7Nm no a když otevřu dílenskou příručku tak je zde s51- 5Nm , s70- 6.8Nm. asi tak :wink:

To jistě, ale většinou je to tak, že když vezmeš graf od výrobce, tak bývá lehce podhodnocen.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 15:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Martin píše:
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
Marty píše:
flumon píše:
Donar píše:
tak kecal :D

PS: jak se zmeni komprese pri prevrtani?
tet jsem to počítal ale ruku do ohně za to nedám . Vyšlo mě že po převrtání na 60 (vrtání 41.5) by komprese měla být 11,3 :D

Přepočítal ses :lol: komprese se vůbec nezmění :wink:
(kompresní poměr) to mě teda objasni , když přece nechám hlavu z 50ccm a přebrousím na 60 tak musí být vyšší . jak jinak taky chceš vysvětlit skutečnost že přebroušená 50 na 60 má stejný kroutící moment jako origo 70ccm ?? :roll:

A kde jsi přišel na to, že S70 a S60 mají stejný kroutící moment?
jednoduše na iglů je graf z brzdy pro 60ccm a tam je 7Nm no a když otevřu dílenskou příručku tak je zde s51- 5Nm , s70- 6.8Nm. asi tak :wink:

To jistě, ale většinou je to tak, že když vezmeš graf od výrobce, tak bývá lehce podhodnocen.
jo to beru ale moc velkej rozdíl tam nebude .

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 16:24 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
moc lidí to nedělá ale při převrtání by se měla přesostružit hlava,pokud toto neuděláš tak se komprese může lehce zvednout ale ne otolik

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 60
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 18:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 listopad 2005, 15:12
Příspěvky: 18
Taky o tom přemyslim, ma to ale cenu. To urcite!!!

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 listopad 2005, 19:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Marty píše:
moc lidí to nedělá ale při převrtání by se měla přesostružit hlava,pokud toto neuděláš tak se komprese může lehce zvednout ale ne otolik
já to ještě jednou spočítám přesně.musím ale nejdřív změřit objem hlavy . Jedna se mi tu válí tak jdu na to :?

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 prosinec 2005, 22:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říjen 2005, 19:29
Příspěvky: 34
Bydliště: Městec Králové
Co říkáte na tohle
http://www.aukro.cz/show_item.php?item=77512078
Mít teď prachy tak ho asi koupím ale je před Vánocema a jsem ůplně švorc


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 prosinec 2005, 09:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
taky jsem to videl a je to tam uz dlouho a za tu cenu je to dobry ja si myslim ze to tam jeste bude dlouho po vanocich za 1200Kc novi to nikde nesezenes :wink:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 leden 2006, 16:24 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 leden 2006, 13:54
Příspěvky: 81
Bydliště: LhOtA !
.

_________________
Upravený válec, klapka, jiná hlava, bing, výměněná ojnice a vycentrováná klika, jede zvostra, žádný problém stačí se zeptat.


Naposledy upravil FK Racing dne 01 listopad 2008, 14:57, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 leden 2006, 16:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
ten je do rezervy kdyby ti jeden prasknul :roll:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.064s | 10 Queries | GZIP : On ]