Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 13 květen 2024, 23:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sportovní brzdové obložení
PříspěvekNapsal: 30 květen 2005, 18:23 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Zdar všem, chtěl bych se zeptat jestli na svým simsonovi nemáte nebo nevíte kde sehnat brzdové obložení s označením SPORT nebo RACING. Vím určitě, že se dělá na auta, ale nevím jestli na simsona. Prosím všechny příspěvky okolo něj sem.

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 20:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 červen 2005, 15:36
Příspěvky: 26
to si radši kup kotouč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 21:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 duben 2005, 09:05
Příspěvky: 170
Bydliště: Tvrdošín , SK
Keby nebol taký drahý!!! :cry:

_________________
SIMSON S51 Enduro rok výroby 1984 sviečka: NGK BR8HIX IRIDIUM Kontakt: Skypename:nandogt ---- HONDA CBR 125R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 13:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 červen 2005, 15:36
Příspěvky: 26
tak se koukni na nějáký vrakoviště tam by to mohli mít třeba z nějákýho skůtru nebo zněčeho podobnýho :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 14:10 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marco píše:
tak se koukni na nějáký vrakoviště tam by to mohli mít třeba z nějákýho skůtru nebo zněčeho podobnýho :roll:

Ty znáš nějaký vrakáč na simsony?:-)

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 14:46 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
však někde na fóru jsem dal link na návod jak si upravit brzdy na simovi aby dosahovaly téměř účinnosti kotouče stačí jen skrátit obložení na odběžné hraně a bylo by dobré udělat větrací otvor také doporučuju nechat je přetočiít na soustruhu pak to brzdí srovnatelně s kotoučem však dříve se to takto na závodních strojích dělalo než byly kotouče

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 15:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 červen 2005, 15:36
Příspěvky: 26
ne ale na internetu by nějáký měl bejt (na motorky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 16:33 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marco píše:
ne ale na internetu by nějáký měl bejt (na motorky)

Rozhodně na čekém webu to budeš mít velmi obtížné...

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 17:09 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Marty píše:
však někde na fóru jsem dal link na návod jak si upravit brzdy na simovi aby dosahovaly téměř účinnosti kotouče stačí jen skrátit obložení na odběžné hraně a bylo by dobré udělat větrací otvor také doporučuju nechat je přetočiít na soustruhu pak to brzdí srovnatelně s kotoučem však dříve se to takto na závodních strojích dělalo než byly kotouče


Jo dneska jsem sundal buben z tý Hondy a ona to zbroušený na těch hranách má. Mám taky strach, aby to nebyl nějakej odhoněnej závodní stroj - je to samá reklama (polepy Castrol, Dunlop různý čísla atd.) a navíc nemá ani blinkry a nemá vzadu světlo ani vybrání na číslo - holt nějakej offroad :( . Na sima radši bych to sport. brzdový obložení než kotouč, poněvadž je to levnější, ale kde by ho mohli mít. Jen tak na okraj : ta moje zalehávačka 50 ccm jede 120 Km/h a vpředu má z obou stran vrtaný kotouče :P 8) :P

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 19:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Marty píše:
však někde na fóru jsem dal link na návod jak si upravit brzdy na simovi aby dosahovaly téměř účinnosti kotouče stačí jen skrátit obložení na odběžné hraně a bylo by dobré udělat větrací otvor také doporučuju nechat je přetočiít na soustruhu pak to brzdí srovnatelně s kotoučem však dříve se to takto na závodních strojích dělalo než byly kotouče

pockej a kam ten otvor chces udelat ... ? aby tam nesel bordel ...

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:01 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Maty píše:
Marty píše:
však někde na fóru jsem dal link na návod jak si upravit brzdy na simovi aby dosahovaly téměř účinnosti kotouče stačí jen skrátit obložení na odběžné hraně a bylo by dobré udělat větrací otvor také doporučuju nechat je přetočiít na soustruhu pak to brzdí srovnatelně s kotoučem však dříve se to takto na závodních strojích dělalo než byly kotouče

pockej a kam ten otvor chces udelat ... ? aby tam nesel bordel ...

No nad tím jsem ještě moc neuvažoval ale pokud se to otevře z oboustran a překryje nějakým sítkem tak by to mohlo být v pohodě

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
mno tak to by to nemohlo bejt moc velky, aby se tam moc neprasilo, ale ani moc maly aby to melo ucinek ... to by byla asi sranda to vychytat ...

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:15 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marty píše:
Maty píše:
Marty píše:
však někde na fóru jsem dal link na návod jak si upravit brzdy na simovi aby dosahovaly téměř účinnosti kotouče stačí jen skrátit obložení na odběžné hraně a bylo by dobré udělat větrací otvor také doporučuju nechat je přetočiít na soustruhu pak to brzdí srovnatelně s kotoučem však dříve se to takto na závodních strojích dělalo než byly kotouče

pockej a kam ten otvor chces udelat ... ? aby tam nesel bordel ...

No nad tím jsem ještě moc neuvažoval ale pokud se to otevře z oboustran a překryje nějakým sítkem tak by to mohlo být v pohodě

Nic proti, ale jseš si jistý, že tepelné zatížení brzd je takový problém? Já osobně jsem nikdy přední buben neměl tak horký, abych na něm neudržel ruku.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 červen 2005, 15:36
Příspěvky: 26
tak skus ject tak 50 a mírně držet brzdu a pořád přidávat a uvidíš!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Martin píše:
Nic proti, ale jseš si jistý, že tepelné zatížení brzd je takový problém? Já osobně jsem nikdy přední buben neměl tak horký, abych na něm neudržel ruku.

mno je pravda ze to moc neim, ale s temahle upravama by to bylo jistejsi ... de hlavne o ten ucinek

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.069s | 10 Queries | GZIP : On ]