Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 09 květen 2024, 04:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 23:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 listopad 2004, 18:39
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
to cierny gepard: moment, samozrejme ze by nevysrzali, ale predsa keby si dal 90ccm tak vymenis uz aj tie ostatne casti nie?

_________________
simson s51 enduro r.v.1990, 16z koliesko


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 23:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Tak celú motorku rovno,nie? V tej tuningovej sade boli len súčasti potrebné na zvačšenie objemu,ale ostatok ti zostáva povodný, ved simson origoš 90 nie je, tak z čoho by si tam dal adekvátne veci?

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 březen 2005, 10:37 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
Každý normálny výrobca sa snaží docieliť čo najlepší pomer medzi kvalitou a výkonom. Každá úprava tento pomer mení. Čím vačšie zvýšenie výkonu, tým menšia životnosť. Všetky chiptuningové firmy hlásajú,že životnos´t neklesá a je to pekná blbosť. Keď výrobca nechá výkonovú rezervu 50%,vie asi prečo. Keď si ju znížim na 10% = moja chyba a tak je to z každou úpravou. Mal som možnosť osadiť do simsona 90ccm, ale pochybujem, že by to povodné súčasti motora vydržali,tak na to kašlem.

Hele v jistém směru máš pravdu, ale není to tak černobílé, jak to vidíš. Cílem výrobce je maximálně vydělat, takže se snaží minimalizovat náklady. Čili se někdy požívají téměř ty samé motory pro různé výkony, buď téměř stejné nebo s pár díly(různě důležitými) pozměněnými. Čili ty toho můžeš využít. To je první složka, která určuje životnost motoru. Druhá stejně důležitá složka je jak se majitel ke svému stroji chová. Tj. zatěžování až teplého motoru, dodržování času výměn náplní....atd. Vzhledem k těmhle faktorům se může stát, že tvůj tuningovaný motor vydrží déle než motor nakého chudáčka, který se o svůj motor nestará. Toť obecně a konkrétně ano 90 ccm je už celkem dost, ale také záleží, jak by ten motor byl naladěn. Navíc u sima má smysl zvyšovat výkon jenom mírně, protože nemáš na vyšší rychlost brzdy a celkově se do sima nevyplatí rvát peníze.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Naposledy upravil Martin dne 06 březen 2005, 10:51, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 březen 2005, 10:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 listopad 2004, 18:39
Příspěvky: 157
Bydliště: Bratislava
sushlasim z martinom.. taktiez by ti to nevydrzal ram. ked to robis ale ako hobby a mas peniaze tak sa mozes pustit do hocicoho, rzt vedia vyturovatmotor aby dal 120km/h.. ale to su blazni :twisted:

_________________
simson s51 enduro r.v.1990, 16z koliesko


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 březen 2005, 12:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Veď to, čo mi ponúkali bolo tiež šialené a nemecké. Rýchlosť by bola okolo 110, brzdy by sa spravili,ale obecne to nemá šancu. Napr autá štýlu rýchlo a zbesilo vydržia tak 5000km a sú v .....

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 březen 2005, 19:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Jj, potřebovalo by to lepší brzdy, lepší rám, taky vidlici ... toho tam původniho moc nezbyde, takže je fakt lepší nová máša.

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 březen 2005, 09:08 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2004, 10:08
Příspěvky: 175
Bydliště: Praha, Trutnov, Liberec
No, me nezbyva nez souhlasit s tim, ze tuning nemusi vzdycky uskodit, protoze mam zkusenost s vytunenym simsonem.. Kamos mel taky nejak vsemozne zvysenej vykon u Sima a krome predvadeni se ho pouzival i na praci v lese.. Tam sme motorky pretezovali dost, jizda do prudkych kopcu, brzdeni motorem, silenej teren, skoky, ... A rekla bych, ze to ten jeho simson snasel stejne dobre jako muj nevytunenej a pokud vim, tak uz ma najeto 11 000 a jeste porad nemusi delat GO... I kdyz rikal, ze by to chtelo zpevnit ram.

_________________
Moto 1:S-51 Elektronik
Moto 2:Suzuki GS500E
Moto 3:Dněpr MT19
Moto 4:Ural Tourist SWD

Ještě jsou volné samolepky ( http://img206.imageshack.us/my.php?image=samolepkasn5.png ): 113ks s bílým pozadím. Cena 10Kc/ks

V případě zájmu průhledné dotisknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.120s | 13 Queries | GZIP : On ]