Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 13 květen 2024, 03:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Generálka motoru
PříspěvekNapsal: 07 listopad 2004, 09:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 říjen 2004, 18:58
Příspěvky: 36
Bydliště: okr.Lib.
Máte někdo skušenosti s generálkou motoru?Kolik by to asi mělo stát....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 listopad 2004, 09:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
No skus precitat starsie prispevky ale ak chces GO tak potom rovno prevrtaj na 60ccm (cca 2000,-) alebo na 70ccm(4000,-) samozrejme ceny su odlisne v kazdom obchode...

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 listopad 2004, 12:00 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ono záleží, co všechno si necháš dělat, ale předpokládam, že cenu dílů z ceníku umíš sečíst a plus práce, jejíž cena se může dost lišit........

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 březen 2005, 14:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 prosinec 2004, 20:30
Příspěvky: 61
Bydliště: Mladá Boleslav
Tu generálku můžeš udělat i sám doma jestli se na to cejtíš. Já jsem ji dělal doma sám a není to nic těžkého. Rozdělej to, vyměň ložiska a gufera, případně některé součástky které jsou dost opotřebované nebo nefungují tak jak maj. Obzvlášť se číhni na klikovku, jestli je na ojnici moc velká vůle a nahoře jehlový ložisko na pístní čep. Potom to zase smontuj jak to bylo nebo spíš jak to má bejt. Jestli si to udělal správně tak je GO hotová. Ložiska + gufera vyjdou asi do 500Kč.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 březen 2005, 15:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Do toho prevŕtania by som sa zas tak nehrnul a na 70 určite nie. GO sa predsa robí, aby som svoj stroj uviedol do stavu, akým oplýval pred rokmi. Prevŕtanie motor zaťažuje a tak sa o to rýchlejšie dostaneš tam, kde si bol.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2005, 10:32 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Peťan píše:
Tu generálku můžeš udělat i sám doma jestli se na to cejtíš. Já jsem ji dělal doma sám a není to nic těžkého. Rozdělej to, vyměň ložiska a gufera, případně některé součástky které jsou dost opotřebované nebo nefungují tak jak maj. Obzvlášť se číhni na klikovku, jestli je na ojnici moc velká vůle a nahoře jehlový ložisko na pístní čep. Potom to zase smontuj jak to bylo nebo spíš jak to má bejt. Jestli si to udělal správně tak je GO hotová. Ložiska + gufera vyjdou asi do 500Kč.

Samozřejmě, že to jde udělat doma, ale ne každý má na to prostor, nářadí a zkoušenosti
Ciernygepard píše:
Do toho prevŕtania by som sa zas tak nehrnul a na 70 určite nie. GO sa predsa robí, aby som svoj stroj uviedol do stavu, akým oplýval pred rokmi. Prevŕtanie motor zaťažuje a tak sa o to rýchlejšie dostaneš tam, kde si bol.

GO je kompletní oprava motoru spojená s výměnou a kontrolou důležitých dílů. To co popisuheš ty, je renovace.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2005, 11:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Citace:
GO je kompletní oprava motoru spojená s výměnou a kontrolou důležitých dílů. To co popisuheš ty, je renovace....

Renovácia je podmnožinou generálnej opravy sprísnenou o to, že majú byť použité len originálne diely z doby povodu, aby bola zachovaná historická hodnota. O ničom takom som nehovoril. Ale pochybujem, že si niekto robí GO aby si odpísal motor o pár tisíc km pre nejaké úpravy. To je škoda investícií.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2005, 12:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Ciernygepard píše:
Do toho prevŕtania by som sa zas tak nehrnul a na 70 určite nie. GO sa predsa robí, aby som svoj stroj uviedol do stavu, akým oplýval pred rokmi. Prevŕtanie motor zaťažuje a tak sa o to rýchlejšie dostaneš tam, kde si bol.

Taky bych nechal prevrtani na pozdejc, protoze kdyz udelas generalku, budes mit novej valec, ale po case to stejne bude chtit prevrtat ... a kdyz si to prevrtas rovnou na 60, tak uz nebudes moct prevrtavat tolikrat, takze budes muset driv koupit novej valec.

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2005, 16:26 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Maty píše:
Ciernygepard píše:
Do toho prevŕtania by som sa zas tak nehrnul a na 70 určite nie. GO sa predsa robí, aby som svoj stroj uviedol do stavu, akým oplýval pred rokmi. Prevŕtanie motor zaťažuje a tak sa o to rýchlejšie dostaneš tam, kde si bol.

Taky bych nechal prevrtani na pozdejc, protoze kdyz udelas generalku, budes mit novej valec, ale po case to stejne bude chtit prevrtat ... a kdyz si to prevrtas rovnou na 60, tak uz nebudes moct prevrtavat tolikrat, takze budes muset driv koupit novej valec.

Myslím, že dvě nebo tři převrtání jsou dostatečná rezerva... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 09:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
takto, ten kto chce mat zo svojho simsona veterana tak nech ho len lesti nech sa na nom radsej ani nevozi :twisted: a ten co si chce tu jazdu aj trosku ozivit nech prevrta \:D/

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 11:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
S tým nesúhlasím. Ja na ňom jazdí veľa, ale chcem ho mať spolahlivého, nech sa nemusím báť vydať sa pár 100km od domu. Každé zvyšovanie výkonu zvyšuje pravdepodobnosť poruchy.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 11:56 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
S tým nesúhlasím. Ja na ňom jazdí veľa, ale chcem ho mať spolahlivého, nech sa nemusím báť vydať sa pár 100km od domu. Každé zvyšovanie výkonu zvyšuje pravdepodobnosť poruchy.

Ono často daleko víc udělá, jak se k motoru člověk chová a co mu dává zá náplně než výkon zvýšený o 10 %

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 20:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
S mojim autom som v klube, kde niektorí z členou svoje autá tunia a nedopadá to najlepšie. Nedávno sa jednému odpísal celý motor, lebo zvýšil výkonzo 69KW na 80KW. Nejazdil s ním nijak šialene, ale stačilo to a to použil len prvotiredne súčasti. Nikoho neodhováram, ale neviem si predstaviť nikoho, kto nebude ten minimálny výkon simsona využívať naplno a na to nebezpečie treba upozorniť. :!:

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 21:04 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
S mojim autom som v klube, kde niektorí z členou svoje autá tunia a nedopadá to najlepšie. Nedávno sa jednému odpísal celý motor, lebo zvýšil výkonzo 69KW na 80KW. Nejazdil s ním nijak šialene, ale stačilo to a to použil len prvotiredne súčasti. Nikoho neodhováram, ale neviem si predstaviť nikoho, kto nebude ten minimálny výkon simsona využívať naplno a na to nebezpečie treba upozorniť. :!:

To je jistě pravda, ale strašně záleží, jak se ten tuning provádí. Nelze obecně tvrdit, že jak moc to sníží životnost.Záleží na konkterním motoru a úpravě. K tomu, abys mohl říct, jestli to sníží životnost nějakého dílu, tak musíš znát dimenzování jednotlivých částí a dílů. Jinak samozřejmě je vhodné upozornit, že zvýšení výkonu může přinést snížení životnosti, ale je to jenom takové plácání do prázdna... :roll:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Naposledy upravil Martin dne 10 únor 2007, 22:18, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 březen 2005, 23:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Každý normálny výrobca sa snaží docieliť čo najlepší pomer medzi kvalitou a výkonom. Každá úprava tento pomer mení. Čím vačšie zvýšenie výkonu, tým menšia životnosť. Všetky chiptuningové firmy hlásajú,že životnos´t neklesá a je to pekná blbosť. Keď výrobca nechá výkonovú rezervu 50%,vie asi prečo. Keď si ju znížim na 10% = moja chyba a tak je to z každou úpravou. Mal som možnosť osadiť do simsona 90ccm, ale pochybujem, že by to povodné súčasti motora vydržali,tak na to kašlem.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 111 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.078s | 11 Queries | GZIP : On ]