Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 13 květen 2024, 19:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Správné nastavení BVF 16n1-11
PříspěvekNapsal: 28 září 2013, 14:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 srpen 2013, 20:15
Příspěvky: 8
Ahoj,

jako první bych rád napsal že v dílenské přiručce je nastavení jenom pro nový typ karburátoru, a to 16n3-4...

Problém mám ten, že odspodu motor netáhne, žere i trávu po cestě, nechytá na první nákop.

Mám trošku volné lanko od plynu, stáhnul jsem příliš velkou vůli dole u víka šoupátka drcpáskou (krátkodobé řešení).

Karbec mám pročištěný, všechno profouknout jde.

Plovák otevřený na 32,5mm a zavřený na 25. Vzdálenost levého a pravého plováčku je 16mm a výslednou hladinu benzínu v karburátoru nevím bohužel jak zjistit.

Šroub volnoběhu a bohatosti směsi mám rozhozený. Proto píšu, od jaké hodnoty bych se měl odpíchnout? zavřenou směs mám brát tím, že neprofouknu kanál nebo že šroub už o moc neutáhnu?

Jsem v koncích, prosím o radu, simsona jsem koupil za 5, dalších 5 jsem dal do nd a poslední problém je karbec, jinak tam je všechno nové.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Správné nastavení BVF 16n1-11
PříspěvekNapsal: 28 září 2013, 15:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
viewtopic.php?f=2&t=15263

:wink: aj takéto tu je :alright:

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Správné nastavení BVF 16n1-11
PříspěvekNapsal: 28 září 2013, 17:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 srpen 2013, 20:15
Příspěvky: 8
Tak jsem si hrál se šroubkem směsi a volnoběhu, chovalo se to pořád stejně, bohužel jsem při jedné projížďce (testnutí símáka) asi moc povolil volnoběh a cestou jsem ztratil šroub volnoběhu :banging:
Tak jsem si řekl, do haje zeleneho jsem pěknej ulin, lbec, retén, vytáhl karbec s tím, že koupím novej žádný sraní se starým. A při povolování sytiče jsem zjistil, že mám kouslé šoupátko v poloze sytič otevřený. :axed: :axed:

Takže jestli to bylo tím, že se to zdálo uchlastáno, je to možné? každopádně, lanka plynu, spojky a sytiče taky stály za hovno, tak jsem je vytáhnul s tím, že koupím nové, dlouhé jak mají být.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Správné nastavení BVF 16n1-11
PříspěvekNapsal: 28 září 2013, 19:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Tak keď je gumka na sytiči zlá, alebo sytič nie je uzavretý tak to blbne :alright:

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 186 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 13 Queries | GZIP : On ]