michdim píše:
Zkusim ale sničim sem nehýbal jenom jednou se to uchlastalo tak sem otřel svíčku a odté doby stratil výkon
Proc se to uchlastalo? Nejdriv bych vypustil nadrz, novy benzin, vycistil ji, tedy vse zkontroloval v palivove soustave, zda se nepohla jehla v karbci na jiny zarez, i takova prkotina ma vliv, pak zda je dobre zapalovani, zda to haze dobre jiskru, to se tezko pozna podle oka, je na to myslim nejaka metoda, ale uz nevim jaka, vyndat svicku a zkouset zda haze pri proslapnuti a dotyku o kostru jiskru uplne nestaci, myslim ze se musi brat vyhovujici jiskra ktera preskoci na delsi vzdalenost, nez je jen vzdalenost elektrod na svicce, limit vzdalenosti nevim z hlavy asi 4 mm, na slunecnim svetle jiskru neuvidis to je ti snad jasne, je to dulezite, je mozne ze odesla civka ktera nabiji kondenzator, nebo neco jineho v zapalovacim okruhu, zda fajfka faka, predstih, pak bych zkontroloval valec, pist, zda dobre komprimuje, vyfukove potrubi, ucpane nebo rozpadla vlozka tlumice. Predne samozrejme zda neni ucpane sani vzduchu, nebo nesaje falesny vzduch. Cisty, spravna hladina v karbci a funkcni karbec, pohrat si s nim, treba sundat vanicku a nechat ho napojeny na benzin a sledovat jestli spravne otvira plovak napousteci ventil, tedy zda neni ucpany n. ventil a spravne funguje. Stalo se mi ze mi muska ucpala hlavni trysku. Je hodne moznosti cim to muze byt. Delsim stanim motorky, asi 2 mesice se v benzinu a v karbci tvori pryskyrice, vypada jako pisek. Usazuje se na dne karbce a muze ucpat hlavni trysku, nejhorsi ze vseho je
papirovy palivovy filtr, ten se takovou pryskyrici po 2 mesicich ucpe takovym svinskym zpusobem ze se to tezko poznava, benzin proteka kdyz ho zkusis nezavisle, treba ho profouknes vzduchem ale jak ho znova pripojis vlhkost z benzinu nabotna papir a po par kilometrech zase nefunguje, nikdy nepouzivat! Co jsem se s tim natrapil nez jsem na to prisel. Asi 20 krat rozebrany karburator uplne zbytecne kvuli papirovemu sraci!