Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 16:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 květen 2016, 06:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Ryska by se rozhodit neměla. Máš zapalovací cívku na správné pozici ?

Doporučuji prostudovat tohle: http://pf62.wz.cz/navod%20Jan%20Raab.html , byť se týká jiného stroje, mohl by tvůj problém mít stejnou příčinu.


Rozhodí se, pokud se mění klika, potom se ryska na statoru stane neplatnou a podle magneta se nastavuje nová. Myslel jsem, že to jsem neudělal, ale vypadá to, že to lícuje. Pokud myslíš jestli není zapalovací cívka třeba místo světelné, tak to taky ne. Stator je původní a jezdilo to na něj.
Celé mi to nejde do hlavy, svíčka, alespoň mimo válec háže pěkně, po pár prošlápnutích je vlhká, ale zkrátka to ani neškytne. Proboha vždyť už tam nic jiného není. To bude nakonec taková kravina, že si nafackuju.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 květen 2016, 09:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Každá klika (pokud to není nějaká pochybná kvalita) přece má drážku na klínek ve stejné pozici vůči pozici pístu. Nebo snad ne? Jestli ne tak bych se zaměřil na to co je popsáno v tom návodu výše.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 květen 2016, 06:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Každá klika (pokud to není nějaká pochybná kvalita) přece má drážku na klínek ve stejné pozici vůči pozici pístu. Nebo snad ne? Jestli ne tak bych se zaměřil na to co je popsáno v tom návodu výše.


To ano, ale i v příručce se píše, že je nutno přeznačit po její výměně.
Návod jsem přečetl, zajímavé povídání.
Měl jsem dole stator, všechny cívky kolem 0,5 ohmu, kondenzátor 0,28 mikroF, ten špatně nevypadá. Ještě jednou jsem nastavoval předstih.
U Simsona mi špatná poloha cívek pravděpodobná nepříjde, jednak to už v pohodě jezdilo roky, a oproti konstrukci statoru na přiložených fotkách ve článku, si u Simsona dali trochu záležet na konstrukci. Proměřil jsem ještě jednou indučky. Jiskru hází jako řemen.
Zkoušel jsem ten trik s doutnavkou, ta signalizuje opravdu hezky ale na svíčce potom jiskra přeskakuje minimálně. Pravděpodobně kvůli tomu, že u bateriového zapalování je k dispozici víc proudu a pak odpor vzduchové mezery v doutnavce nemá takový vliv, jako tady. Ještě zkusím jinou doutnavku nebo patici, ale asi si moc nepomůžu.
Stále ani neškytne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 květen 2016, 10:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Nebyl by někdo z okolí Liberce či Frýdlantu ochotný půjčit mi na zkoušku zapalování? Děkuju


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 květen 2016, 12:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Jsem od Semil, ale už tu moc nebývám. Kdyby se nenašel nikdo bliž, asi by to šlo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 květen 2016, 17:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Jsem od Semil, ale už tu moc nebývám. Kdyby se nenašel nikdo bliž, asi by to šlo


Dobře děkuju, zkusím ještě karburátor od kamaráda a uvidím. Musím asi zkusit vylučovací metodu, už mi došly nápady.
Já jsem z Raspenavy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 květen 2016, 22:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červen 2014, 12:58
Příspěvky: 95
Bydliště: LUČENEC
Jarda.E píše:
Bubaaak píše:
To bude nakonec taková kravina, že si nafackuju.


Tuším že to dopadne asi takto :mrgreen: :mrgreen: .
Však ten Simák nie je kozmická loď či ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 květen 2016, 03:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
delong píše:
Jarda.E píše:
Bubaaak píše:
To bude nakonec taková kravina, že si nafackuju.


Tuším že to dopadne asi takto :mrgreen: :mrgreen: .
Však ten Simák nie je kozmická loď či ?


To není, tak proč na toho mrzáka stojí VAPE 3500. Doháje když je mokrá svíčka, která hází jiskru, tak si ze mě asi dělá prdel, bo já už nevím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 květen 2016, 12:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Když je člověk v koncích chce to popřehazovat věci který jinde fungujou. Když jsem ještě jezdil na pionýru tak tam se mi běžně stávalo že karburátor který na jednom motoru fungoval na jiném motoru zlobil... :D Ale u simsona se mi tohle stalo asi jen jednou, kdy na vině byla emulzní trubice v karburátoru (nevím proč, ale po přehození to jelo :D)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 květen 2016, 18:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Když je člověk v koncích chce to popřehazovat věci který jinde fungujou. Když jsem ještě jezdil na pionýru tak tam se mi běžně stávalo že karburátor který na jednom motoru fungoval na jiném motoru zlobil... :D Ale u simsona se mi tohle stalo asi jen jednou, kdy na vině byla emulzní trubice v karburátoru (nevím proč, ale po přehození to jelo :D)


No jen co seženu sponzora na díly, tak to budu zkoušet.
Nevíte někdo prosím údaj správného kompresního tlaku u simsona? Našel jsem doma měřák, používaný pro auto, zkusil bych to.
Třeba bych vyloučil netěsnost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 květen 2016, 23:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červen 2014, 12:58
Příspěvky: 95
Bydliště: LUČENEC
Aj zo slabšou kompresiou by to buflo aspoň trocha. Pozri sa pod hlavu aká je výška v mm piesta pred hornou úvraťou a čo na to hovorí zapalovanie . Dúfam že vieš o čom točím :mrgreen: . Skús iskru kedy preskočí . Ale myslím že to máš dobre . Karbec tiež tak už len nech je vôľa alahová a boh dá tak ti to strelí :D .

PS: stále nechápem a súcitím s tebou ako ten minimotor nechce ísť :cry: . Holt asi soudruzi udelali nekde chybu :mrgreen: :mrgreen: .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 květen 2016, 08:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
delong píše:
Aj zo slabšou kompresiou by to buflo aspoň trocha. Pozri sa pod hlavu aká je výška v mm piesta pred hornou úvraťou a čo na to hovorí zapalovanie . Dúfam že vieš o čom točím :mrgreen: . Skús iskru kedy preskočí . Ale myslím že to máš dobre . Karbec tiež tak už len nech je vôľa alahová a boh dá tak ti to strelí :D .

PS: stále nechápem a súcitím s tebou ako ten minimotor nechce ísť :cry: . Holt asi soudruzi udelali nekde chybu :mrgreen: :mrgreen: .


No to nevim o čem točíš :D. Rozepnutí přerušovače je nastavené 1,8 phú. Co zjistím když sundám hlavu? Přeci mi nepřeskočí jiskra, když budu otáčet zapalováním tak pomalu, abych stíhal odečítat z úchylkoměru. Nebo jak to bylo myšleno?
Na aláha seru a na boha čekat nebudu :D. Doprčic jak se může podělat to, co tam není?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 květen 2016, 08:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Tak mě napadlo, svíčku máš sklepnutou na 0,4mm? Případně můžeš ještě zkusit odpojit zapalovací civku a zkusit zapalování z baterky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 květen 2016, 12:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 květen 2015, 16:44
Příspěvky: 51
Bubaaak píše:
Tak mě napadlo, svíčku máš sklepnutou na 0,4mm? Případně můžeš ještě zkusit odpojit zapalovací civku a zkusit zapalování z baterky


Jo jo 0,4. Odpojit zapalovací cívku, to bych jí musel odletovat. Ale když na svorku 2 na spínačce (od zapalovací cívky s přerušovačem k indukčce) přiložím + z baterky, tak by to mělo jít ne?
Doprdele ale když to má benzín a jiskru hází tak to by to mělo alespoň škytnout.
Asi to zapálím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 květen 2016, 13:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Myslím že když zůstane připojená cívka tak to nepůjde, protože v okamžiku rozepnutí kladívka přes ní půjde proud, ale zkusit to můžeš.

K tomu Vape je tu ještě levnější alternativa : http://jackmotors.pl/old-timer/zaplon-l ... aign-id=14


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 194 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.042s | 11 Queries | GZIP : On ]