Nesmysli melieš možno tak trochu aj ty . On už menil hlavu aj valec a simák je z roku 1984 . To si myslíš že nemá nabehaných ani 30 tisíc km?
Môžeš urobiť aj odbornú opravu ale originál diely nezoženieš len tak ľahko. A ak tak tak buď za nekresťanské lóve alebo čisto náhodou.
Do Simáka kúpiš všetko ale povetšine je všetko od ryžojedov
. Ložiská sa dajú zohnať aj kvalitné ale stoja o čosi viac a každý chce šetriť a to sa potom vypomstí . Mal som raz aj českí tyristor zapalko a nevydržalo ani pol roka . Takže ani to nebola kvalita búhvíco. Ja mám ešte origo dederóńácke z roku 1989. Elba origo odišla tiež už dávno postavil som si novú sám . Dal som tam ale kvalitné súčiastky a za to ide dodnes.
Ten šelest pazvuky robia aj iné motorky KTM, Benelli TnT1130, Honda to by si sa divil čo za materiál je vnich . Ložiská, ojnice , kľuky sú troška iné ako u Simáka . Vyfotím a raz ti to tu dám . A ani slávny nikasil im nepomôže. Mal som Yamahu 400 4 takt cross novú a 3 mesiace jej stačili a zadrel sa piest ! Priamo počas pretekov! A to je mašina na to stavaná .
Jasne že Simákovy aj naložím a predstav si ide doteraz bez jedinej poruchy už štvrtý rok ! A môžem ho kľudne honiť koľko chcem nič mu nebude lebo viem čo tam mám za materiál . Dnes pri 33°C som prešiel 140km a plyn bol skoro nadoraz otáčky motora tiež a nič mu nie je ide jak má .
Špatná údržba,přetěžování,nesprávné zajíždění,špatně zvolená maziva a neodborné opravy a úpravy jsou z 90% důvodem zdejších problémů
S týmto súhlasím s tebou nie každý je macher a vie sa o Simáka postarať ale po vetšine aj nekvalitné diely sú kameňom úrazu závad u Simáka .