Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 09 květen 2024, 17:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Karburátor Simson 16 N-
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2016, 07:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 červenec 2016, 07:35
Příspěvky: 1
Zdravim,

dostal se ke mě nechtěně na opravu Simson a mám problém s karburátorem. Je tam karburátor viz foto. Typuju to na nějakou repliku, tak si ani nejsem jistej jeho kvalitou. První věc, která byla špatně bylo to, že tam byla hlavní tryska 35. Tu jsem vyměnil za 72, takže už se s tím dá alespoň jezdit, ovšem nemůžu ten karburátor za žádnou cenu doladit.

Měl jsem ho kompletně rozebranej, je vyčištěnej, hladina nastavená na vzdálenost cca 26 mm spodek plováku od příruby plovákovky, jehla na čtvrtém zářezu shora, šroubek s pružinkou v základním nastavení povolený o cca 3 otáčky a stejně tak i šroubek v přírubě karburátoru. Na takové nastavení to chytne, ale nelze přidat plyn, protože hned chcípne. Když si trochu pohraju s oběma štelovacími šrouby, tak sice docílím toho, že už jde motor za plynem, ale zase to přestane absolutně držet volnoběh. Zdá se mi pak hrozně bohatá volnoběžná směs.
Můžete mi prosím poradit, jak docílit toho, aby moto drželo volnoběh a zároveň šlo po otočení heftu za plynem? Už nevím co je špatně.
Co přesně se ladí zmíněnými štelovacími šrouby? Předpokládám, že tím s pružinkou se určuje množství vzduchu pro volnoběžnou směs a tím v přírubě množství paliva taktéž pro volnoběžnou směs, je to tak?

Díky za odpovědi


Přílohy:
DSCN1176.JPG [640.67 KiB]
Zatím nestaženo
DSCN1175.JPG [638.19 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor Simson 16 N-
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2016, 13:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Je to karburátor typu N3, asi zapomněli vyrazit čísla. Replika je to určitě, obávám se ale že proto ani nepůjde kloudně seřídit.

Šroub v přírubě je bohatost volnoběžné směsi, zašroubováním se směs ochuzuje, vyšroubováním obohacuje. Venkovní šroub s pružinou reguluje volnoběžné otáčky (množství vzduchu). Je to obráceně než při zvedání šoupátka, takže zašroubovat = menší otáčky, vyšroubovat = vyšší otáčky. Přesný postup nastavení je v dílenské příručce na str. 76.
Rozmezí plováku by mělo být 25,5 - 32,5mm od hrany, viz https://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSyfA8 od 42:45 , hladina 8mm od hrany - možno zkontrolovat položením karburátoru na vhodnou skleničku. Tenhle typ karburátoru je na hladinu háklivý.
Ještě bych zkontroloval uzavírání sytiče, matně si vzpomínám že kdysi někoho u druhovýrobního karburátoru vypeklo to, do komory pístku sytiče vyčuhovala ta mosazná trubička a sytič pak nezavíral úplně.
Tryska by měla být 70 ale to by snad problémy dělat nemělo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 105 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 16 Queries | GZIP : On ]