Je to karburátor typu N3, asi zapomněli vyrazit čísla. Replika je to určitě, obávám se ale že proto ani nepůjde kloudně seřídit.
Šroub v přírubě je bohatost volnoběžné směsi, zašroubováním se směs ochuzuje, vyšroubováním obohacuje. Venkovní šroub s pružinou reguluje volnoběžné otáčky (množství vzduchu). Je to obráceně než při zvedání šoupátka, takže zašroubovat = menší otáčky, vyšroubovat = vyšší otáčky. Přesný postup nastavení je v dílenské příručce na str. 76.
Rozmezí plováku by mělo být 25,5 - 32,5mm od hrany, viz
https://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSyfA8 od 42:45 , hladina 8mm od hrany - možno zkontrolovat položením karburátoru na vhodnou skleničku. Tenhle typ karburátoru je na hladinu háklivý.
Ještě bych zkontroloval uzavírání sytiče, matně si vzpomínám že kdysi někoho u druhovýrobního karburátoru vypeklo to, do komory pístku sytiče vyčuhovala ta mosazná trubička a sytič pak nezavíral úplně.
Tryska by měla být 70 ale to by snad problémy dělat nemělo...