Z tvého dotazu těžko vyvozovat nějaký závěr. Předpokládám, že máš 12V elektriku. Taky nevím do jaké míry se zachovala v původním stavu. Tak snad jen obecně. Magneto má 3 cívky. První slouží pro zapalavání, druhá pro přední a zadní světlo, třetí pro brzdové světlo, dobíjení baterie, blinkry, osvětlení budíků atd. Z uvedeného vyplývá, že činnost blinkrů by neměla ovlivňovat činnost světel, protože se jedná o oddělené obvody napájené každý z jiné cívky. Podívej se na příslušné schéma, podle typu motocyklu. Pokud budeme vycházet např. z:
http://simsonmuzeum.cz/wp-content/uploa ... 1-1c_d.png (jedná se o 12V instalaci, verze s trvale zapnutým světlem a otáčkoměrem) Blok ESB-1 se stará o stabilizaci napětí z 2. cívky pro světelný obvod a usměrnění napětí z třetí cívky pro blok ELBA. ELBA zajišťuje dobíjení baterie a funguje také jako přerušovač blinkrů. Vstupní svorka ELBA 59a má být napájena z výstupu usměrňovače ESB-1 svorka 59ab.
Z toho co popisuješ bych typoval, že máš ELBA napájeno ze svorky 59, která na ESB-1 zajišťuje stabilizaci napětí pro světla. Když pak zapneš blinkry, světelný obvod (2. civka) neutáhne současně světla a blinkry.
Co se týká "výstražné" funkce blinkrů, tak se ti při otočení řídítek dotýkají kabely pro levou a pravou směrovku.