Stala se mi taková chybka při instalaci akumulátoru. Bylo docela šero a neviděl jsem na nově instalovaný akumulátor a on měl nezvykle jinak orientované elektrody +/-. Prostě jsem krátce zapojil plus z baterie na minusový kabel (kostru) a minus na plus. Podle elektroschématu by se nemělo nic stát klíček byl v poloze (0-Vypnuto). Avšak poté jsem zkoušel zda všechno funguje jak má v poloze klíčku (1-,2,3), mi nešel klakson -jakoby byla vybitá baterie jenom náznak troubení a při poloze (1) se nechtěly rozběhnout blinkry, přepínač dával divný zvuk. Při poloze klíčku (2 a 3) se rozběhly ale s nějak rychlejší frekvencí než se mi zdá, že je OK. Dlouho jsem nejezdil a akumulátor byl půl roku mimo motorku. Tak snad koroze nic nezničila...
_________________ S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den
|