Simson v Iglů - Fórum
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Problem v elektrice
http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=390
Stránka 1 z 2

Autor:  hardysk [ 16 červen 2005, 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Problem v elektrice

vlastnim 6v sima s51, dneska sem dojel dom blikam levym blinkrem najednou prestal blikat a motorka zaroven chcipla takze neco v elektrice, pravy blink blika ale asi tak 2-3x rychlejc, funguji pouze parkovaci svetla a kdyz pri nich dam levy blinkr tak se v intervalu jakym by blinkr blikal elektrika zkratuje takze se parkovacky stmivaji pokazde kdyz by mel bliknout blinkr ale ten neblika, nemuze to byt ta vecicka - usmernovac nebo co? nechapu ze to ma vliv na zapalovani, snad mi to nekdo vysvetli. dik.............. jinak sem pekne nasranej pac zejtra do prace slapu pesky

Autor:  Maty [ 16 červen 2005, 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

zkontroluj kontakty, muze bejt zkrat a nebo skus prerusovac odpojit ...

Autor:  hardysk [ 16 červen 2005, 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

ted sem to nechachaval jen tak sviti a pri tom zaplej ten problemovej blinkr, tak cejtim jak se tam neco pali tak sem to radsi uplne odpojil, jaktoze to ma vliv na zapalovani nevis? a ta soucastka se presne jmenuje jak a kolik stoji kdyby byla v hajzlu?

Autor:  Marty [ 16 červen 2005, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

nejspíš prodřenej drát od blinkru kterej se dotýká kostry a jestli ti druhá strana bliká rychle a obě žárovky jsou v pořádku a 21W tak je načatej od toho skratu i přerušovač a to zdachnutízpůsobilo vyskratování nabíjecího okruhu jinak nabíjecí zařízení v těchto typech je nezničitelné to bys musel týrat svářečkou :twisted: :twisted:

Autor:  Maty [ 16 červen 2005, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

no esi se to pali tak je dost mozna ze je to zkrat, takze nejdriv zkontroluj ty kontakty a taky draty, esi nejni treba nekde porusena izolace. ta soucastka se menuje treba prerusovac na blinkry

Autor:  hardysk [ 16 červen 2005, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

zarovky jsou v poradku ale babo raď kde muze bejt ten zkrat , budu vedet vic rano, mimochodem kde zjistim jak nastavit karbec, ten zapustenej sroub je na smes pocitam? ale nevim jak ho nastavit, v diloensky prirucce pisou ze bych s tim mel do servisu, to urcite, a pak je tam jeste jeden sroub s pruzinkou co kdyz dotahnu tak uplne zasekne plyn ze ani nehnu rukojeti, to taky nechapu co ma za smysl, a volnobeh se steluje jako tim jak moc je nanuty lanko plynu u karburatoru?

Autor:  Marty [ 16 červen 2005, 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

máš starej typ karbecu tam se volnoběh nastavuje šroubem který vlastě určuje spodní doraz šoupátka jinak se tam nastavuje jen jehla ale tenhle karbec znám jen od vidění tak nevím někdo tvrdí že je lepší já nevím mě šlape dobře i ten novější typ 8)

Autor:  hardysk [ 16 červen 2005, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

no ja to nejak nasteluju ten volnobeh, ale kdyz to sesteluju za tepla tak to po vychladnuti a nasplanuti toci volnobeh na strasne vysoky otacky a kdyz to teda stahnu aby to bylo ok pri studenym motoru tak jak se zahreje tak volnobeh chcipa a je treba stale drzet plyn

Autor:  Marty [ 16 červen 2005, 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

to vypadá na falešnej vzduh takhle se mi projevily špatná gufera na klikovce a také dalším na tomto fóru

Autor:  hardysk [ 17 červen 2005, 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

myslis jako ze se to po zahrati roztahne a falesnej vzduch to nesaje... ale nevim co ma spolecny tesneni na klikovce s tim kolik jde vzduchu do karburatoru?

Autor:  Jurry [ 29 srpen 2005, 05:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tohle by mě taky zajímalo, mám podobnej problém. Když nastartuju tak to valí na vysoký otáčky jak na sytič tak i bez něj. No jezdim tahle třeba 14 dni a pak najednou ze dne na den je to zas normalní. Otáčky se uklidní na normal, volnoběh to v klidu drží. Nevim co s tím.
A ještě jeden problém. Netroubí mi klakson. Vypínač i klakson je OK. Do klaksonu jde normální napětí. A když zapnu klakson tak napětí klesne na 4V a nic se neděje. A když tlačítko pustím tak to jen cinkne. Nesetkali ste se s tím někdo?

Autor:  Maty [ 29 srpen 2005, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jurry píše:
Tak tohle by mě taky zajímalo, mám podobnej problém. Když nastartuju tak to valí na vysoký otáčky jak na sytič tak i bez něj. No jezdim tahle třeba 14 dni a pak najednou ze dne na den je to zas normalní. Otáčky se uklidní na normal, volnoběh to v klidu drží. Nevim co s tím.
A ještě jeden problém. Netroubí mi klakson. Vypínač i klakson je OK. Do klaksonu jde normální napětí. A když zapnu klakson tak napětí klesne na 4V a nic se neděje. A když tlačítko pustím tak to jen cinkne. Nesetkali ste se s tím někdo?

Skus ho bud utahnout nebo povolit, ale nejlip udelas dyz ho celej rozlozis a vycistis

Autor:  Jurry [ 29 srpen 2005, 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

Maty píše:
Skus ho bud utahnout nebo povolit, ale nejlip udelas dyz ho celej rozlozis a vycistis


Ale vždyť je zalisovanej :oops:

Autor:  Maty [ 29 srpen 2005, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

Jurry píše:
Ale vždyť je zalisovanej :oops:

Tak to mas docela peska :roll:

Autor:  Jurry [ 30 srpen 2005, 06:06 ]
Předmět příspěvku: 

Maty píše:
Jurry píše:
Ale vždyť je zalisovanej :oops:

Tak to mas docela peska :roll:


Včera sem to všechno ještě proměřoval. A vyloučil sem kabely + vypínač. Chyba podle mě bude buď v klaksonu a nebo v takovym tom válečku co uchycen hned pod nádrží, vede z něj kabel přímo ke klaksonu... nevíš co to je?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/