To je den na hov**
Celej natěšenej sem dovezl ten válec a začal ho tam dávat. No šlo to hodně blbě, pač ty kroužky jak byly nový i s pístem a vložka čerstvě vybroušená, tak to do sebe moc nechtělo. Pak mi spadla jedna podložka pístu do prostoru klikovky (já myslel, že už něco rozbiju
). Po uspěšné montáži a vyměnění všech těsnění atd jsem tam dal ten nový "super laďák". No nakopl jsem ho a to byl rachot, fujtajbl to bylo snad horší než sím bez vejfuku
takže pryč s tím... No a celej natěšenej sem ho jel projet. Po cca 600m zvuk jak když dojde benzín, nechápal jsem co se děje (v nádrži 7 litru) a nešel našlápnout
tak sem ho dotlačil dom... Mám podezření na špatnou fajfku, ale aby to nebylo i něco jinýho
... Dal jsem tam nějakou starou co mam doma... no v nižších otáčkách to udělá to sami a zdechne, ale od cca 4 tisic vejš to jede (nj ale co když člověk potřebuje zpomalit, zastavit že
). A ještě to kouří jako prase! Sice je to 1:30 kvuli zajeti, ale ten Repsol nečoudil v ničem jinym
a ještě dotaz -> když zvednu jehlu přidám benzínu, že? Protože to mam na 2. zářezu a plyn zabira až od pulky vejš... Takže jsem sklamaný
Jinak 60ccm mě potěšilo, že když to jede tak fakt luxusně, ale jinak teda smíšené pocity
40000km s 50kou bez poruchy a ted tohle, se na to mužu něco