Ahoj, trošku to zde oživím
mrknu jsem po delší době na forum a již přes rok jsem nenapsal příspěvek tak to zde trošku oživím
simsonek prodělal pár menších úprav, dodělání originálního otáčkoměru, nahrazení původního karburátoru který už to měl nějak za sebou za 16N-11 a proběhla repase předních tlumičů s výměnou pružin za pružiny s tloušťkou drátu 3,5mm ( původní 3,2mm). Při montáži nastala menší komplikace tlustší pružiny nešli natočit do jejich držáčků, ale nic co by nespravil jehlový pilníček
Předek je nyní příjemně tuhý předtím mi to bouchalo do dorazů nejsem zase úplně malý kluk
Jinak simson funguje velmi spolehlivě, jen jsem nahradil původní přerušovač elektronickým od patta který funguje velmi dobře a tímto mu za to děkuji
jezdím na něm docela často i teď v zimě najezdil jsem od září nějakých 1500km jelikož často pendluji mezi Plzni a Sušicí tak kilometry docela naskakují
byl jsem simsona párkrát někde vyfotit a zůčastnil se vánočního srazu motorek v sušici kde bylo mimochodem 419 motocyklů
z toho asi 6 simsonů docela příjemně jsem si pokecal
bohužel jsem neměl mobil tak mám jen jednu fotku jak mě někdo natočil na videu
jinak co se týče toho co bych chtěl udělat na simsonu, mám poničený závit na válci k výfuku, takže se mi výfuk povoluje a motorka pak ztrácí výkon. Mám ještě jeden motor tak přemýšlím že z něj použiji válec dám na něj tu opravnou matici a nechám ho vybrousit na 60ccm. Zde přichází má otázka mám nechat vybrousit na 41mm nebo 41,5mm protože písty se dělají i 42mm takže bych měl dva výbrusy pořád rezervu ale spíš mi jde o vložku jestli mi nepraskne nebo tak něco, budu brousit do origo DDR válce
Potom si chci dodělat ty výztuhy nad motor byť mám electronika který to z výroby neměl ale prostě se mi to líbí a přijde mi že nad tím motorem je takové divné volné misto tak jestli jste to někdo nedodělával a nevyfotil by jste mi ten držák horní
Dále vám sem přidám fotky no a přeju jen ať slouží a bez nehod v tom našem novém roce 2016