Anabaze meho prskoletu ma dalsi zajimavy prubeh .. jen pro pobaveni, kterak se vyplati veci opravovat a ne jen zpojizdnovat. Dokonce se mi o tom uz zdal i sen.
Se Simsonem jsem chvili jezdil az mne nekde nechal, sice zrovna v tu nejmene vhodnou dobu, ale na dobrem miste. Asi netvoril smes, tak jsem mel za to, ze jsem prepnul na rezervu a nevycistena nadrz udelala svoje. O dva dny pozdeji pro Simala jedu s hromadou vybaveni a on nastartoval snad na prvni slapnuti
. Dalo se s nim dokonce pekne jet. Rikam si vyborne, zaparkoval jsem cca po 1km jizde u rodicu. A nenastartoval
. Takze hezky pred panelakem vyndat karburator, rodicum udelat v byte spravne dvoutaktni benzinove doupe ... a jelo to. Bez nejmensich problemu jsem ujel 15km domu. Dalsi den vyjedu znovu, dalsi zase, dojedu do prace. A uz nechce chytnout, proste to je spatne, navic zacalo prset, tak me s tim prestalo bavit blbnout. Simala jsem nechal v praci. Vzal jsem si domu karb na nove vycisteni, tentokrat uz poradne, vratim jej tam, nastartovat se mi povedlo, ale vubec se s tim nedalo jet, porad zdechal, des a hruza. Ted' se konecne zlepsilo pocasi a rozhodl jsem se, ze jej odvezu, ale porad to same, chcipal ihned po zmene rezimu jizdy (zpomaleni, volnobeh, zrychleni). Lezlo mi krkem si s tim hrat nekde na ulici (v Praze, nastesti v klidne lokalite), tak jsem po chvili prisel na to, ze dobre funguje sytic, takze jsem se naucil jezdit s nim. Tedy: kdyz jsem ubral plyn, musel jsem pustit i syticovou packu, kdyz jsem chtel jet pod plynem, musel jsem sytic drzet uplne vlevo. Vlastne jsem rukojeti ovladal vzduch (a zrejme ne dobre utvorenou smes) a syticem dodaval palivo
. 16km jizdy, ktera mne opravdu velmi tesila, ale byla mentalne neskutecne vycerpavajici. Porad poslouchat co dela motor a odhadovat jestli ubrat nebo pridat palivo do smesi. K tomu slo jizdu realizovat pouze v omezenem rozsahu otacek, takze neustale razeni. Ale jelo to i 45km/h
.