Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 květen 2024, 18:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 16:45 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2011, 22:26
Příspěvky: 10
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Dobrý den kolegové, omlouvám se pokud již někde je podobné téma, já jsem žádné nenašel. :bang: V podstatě mi jde o to jaké výhody, či nevýhody má laděný výfuk, jestli se vyplatí ho mít nebo ne. :?: :)

Děkuji za rady :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 17:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 listopad 2010, 07:47
Příspěvky: 1260
Bydliště: Vyskytná
no pokud máš upravovanej motor tak určite ano,záleží taky jakej,pokud nemáš upravovanej motor newidím v tom smysl ,akorátti to bude víc žrát a budeš mít jinej zvuk ,na výkonu fakt newím jestli na čistým motor to neco přidá...

_________________
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=105938&act=motorky&scr=0


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 17:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2011, 22:26
Příspěvky: 10
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Jasně, takže normální motor = normální výfuk. :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 17:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 listopad 2010, 07:47
Příspěvky: 1260
Bydliště: Vyskytná
Billy-Bang píše:
Jasně, takže normální motor = normální výfuk. :)

dalo by se to tak říct,pokud nemáš nejakej upravovanej motor,nemá to podle me smysl, to spíš si tam dej třebas sportovní filtr, a kdyby se ti chtelo tak jinej válec aj s karbičem a potom až ten výfuk...

_________________
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=105938&act=motorky&scr=0


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 18:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2011, 22:26
Příspěvky: 10
Bydliště: Jablonec nad Nisou
A ten sportovní filtr, jede to víc? řve to víc?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 18:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
zadnej sportovni filtr!!!!!!!!!!!!!! furt dokola.. na seriovym motoru nepoznas rozdil, jediny co to da je ze to vic zere a vic to rve, je to nachylnejsi na vodu a saje to teplej vzduch z motoru.. je to mnohem horsi nez origo filtr.. to uz si raci kup ten ladak, ale zalezi taky jakej chces, jinak bude to po nem trosku zivejsi a budou se za tebou lidi otacet. tot vse :D

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 21:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 únor 2011, 19:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Morkůvky
sportovni filtr je ti knicemu u normalniho sima
ladak ti posune vykon do vysich otacek a teoreticky (muj nazor) by ti nemel ani moc zvetcit spotrebu kvuli lepsimu vraceni smesi z vyfuku
a ladacek musis mit spocitany na ten motor 2T neni posranej 4T!
vetcinou jse k ladakum pretryskova karb skusil bych asi o 3 jednotky
v praxi je ti to proste k nicemu pokud nejsi stech co jak ***** jezdi furt plny plyn tot muj nazor

_________________
Moto po repasi ... 60/2 ... planovalo by jse toho jeste hodne ale prachy odemne utikaji pryc :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 21:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 listopad 2010, 07:47
Příspěvky: 1260
Bydliště: Vyskytná
ziber249 píše:
zadnej sportovni filtr!!!!!!!!!!!!!! furt dokola.. na seriovym motoru nepoznas rozdil, jediny co to da je ze to vic zere a vic to rve, je to nachylnejsi na vodu a saje to teplej vzduch z motoru.. je to mnohem horsi nez origo filtr.. to uz si raci kup ten ladak, ale zalezi taky jakej chces, jinak bude to po nem trosku zivejsi a budou se za tebou lidi otacet. tot vse :D

no já si hele myslím že pokud tam nedá nejakou úpravu motoru tak mu je vejfuk aj filtr totálne na ho**

_________________
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=105938&act=motorky&scr=0


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 21:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 únor 2011, 19:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Morkůvky
pokud tam neda 70ccm+ tak bych takove veci vubec neresil

_________________
Moto po repasi ... 60/2 ... planovalo by jse toho jeste hodne ale prachy odemne utikaji pryc :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 21:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
o filtru se ani bavit nemusime, to je jasny a ladak no budis, i na predminulim simu coz byla skoro serie byl celkem poznat i blbej hikon, a nejlepsi na tom je ten ladakovy efekt, vemes za plyn a dobu se nic nedeje, pak se tam dostanou urcity otacky ve kterych to pekne vraci smes a simal dostane peknou sponu a vypali :) to je na tom upe nejvic :)

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 30 srpen 2011, 23:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 září 2010, 20:27
Příspěvky: 551
Bydliště: Karlovy Vary
Laďák ti pomůže v celém spektru otáček, díky velké rezonanční komoře oproti originálu.
Optimálně bych ti doporučil HIKONE 207. Spotřeba zůstává.

Směs měnit nemusíš.

Open filtr ti je k ničemu.

To Armin: 4T motor ti bez laufu taky nepojede jak má ....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2011, 09:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 červenec 2011, 22:26
Příspěvky: 10
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Dobře, tak děkuju za rady. :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 31 srpen 2011, 21:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 září 2010, 20:27
Příspěvky: 551
Bydliště: Karlovy Vary
Ostatní HIKONE jsou taky dobrý, ale s nima nemám zkušenost.
V ruce jsem je měl a neměl jsem porovnání o proti originálu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 22 září 2011, 20:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 17:23
Příspěvky: 792
Bydliště: Benešov
Já osobně bych hikone nedoporučoval, neni dělanej na simsona.. Je dělanej na modernější dvoutakty do vyšších otáček, než je simson schopnej zvládnout. Doporučil bych buď RESO, ten seženeš jen v NDR, nebo sport vejfuk kterej, koupíš skoro v každym obchodě, kterej se zabejvá maloobjemovejma dvoutaktama. Jinak kupovat třeba Leo Vince je na serii zbytečnej luxus ;)

http://www.moto-prodejna.cz/product_inf ... cts_id/348

_________________
Simson S51 Electronik B2-4
Setup: - jazýček, 41mm, 21mm, 1,6mm, 5Q, sport klika, Hebo performer



"Život je příliš krátký na to, abych čekal 4 doby.."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Laděný výfuk - výhody/nevýhody
PříspěvekNapsal: 25 září 2011, 10:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
No zrovna ten co jsi poslal ty se moc laďákem nazývat nedá. Je to spíš rachot v plechovce :mrgreen:

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.044s | 10 Queries | GZIP : On ]