Simson v Iglů - Fórum http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
Karburator 60/2 http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=32411 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Loki999 [ 25 březen 2018, 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator 60/2 |
takže problém by mal byť vyriešený - deravý plavák a zle nastavený vzdušník (odplombovaný) + dôkladne vyčistený. taká trošku prkotina ale nevadí teraz motor štartuje na jeden kop, nevynecháva, volnobeh dobrý ani som nemusel objednávať ten 16n3-4, ale aspoň budem mať 2 pre prípad že by sa mi zase dačo prihodilo takto vyzerá sviečka po pár km, myslím že vyzerá dobre aj tak dík všetkým za pomoc a skvelé rady, určite ich dakde využijem |
Autor: | petrcifka [ 25 březen 2018, 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator 60/2 |
No rado se stalo, kdyz muzu tak pomuzu. Kazdopadne opakuji znova, 41mm vybrus u origo 50ccm valce ma podle propoctu simsona v iglu zdvihovy kompres 10.7:1, coz uz je na hranici pouzitelnosti ne-li za ni pro 95 oktananovy natural. V chladnem vlhkem pocasi jede dobre, ale jak se otepli nad 15 uz je to znat, a v lete nad rozzhavenym asfaltem zvlaste. Do kopcu a terenu uz vubec. Hned se prehreje a netahne. Mozna se mylim, ale nejsem sam kdo tu resil podobny problem. Spousta zdejsich sama zminovala ze je znat narust vykonu po letnim desti nebo k veceru kdyz spadne teplota a vzroste vlhkost. Byt tebou davam mu alespon 98 oktanu a predstih nastavim na 1,2mm. Melo by to navic setrit ojnici a klikovku. A mene hrat. Ja sam sem mel karbec nastavenej dlouho pochybne. 72 hl. tr. a 70 volnobeznou! Predchozi majitel to takhle zvrtal. 70ka volnobezna je zbytecne moc, standardne je 35. Ledaze bys jezdil na cisty ethanol nebo methanol. Samozrejme 70ka u benzinu dymi na volnobeh jak svin a zanasi zbytene vyfuk a vyfukovy kanal karbonem. Staci 4000 km a muzes odkarbonovavat znova. Na max vykonu a odpichu to stejne nepoznas. |
Autor: | petrcifka [ 25 březen 2018, 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator 60/2 |
jjo svicka vypada vzorne, jeden expert ale rika ze svicku je treba zkouset podle presneho postupu. Jet v zatezi do kopce pri urcitych otackach, napr. pri 1/2 zvihu soupatka karbce a pak pri plnem zdvihu a 7000ot. Motor pak rychle jeste za jizdy vypnout, zastavit a svicku vytocit do 20s. Jinak by ti to mohl ovlivnit volnobeh. |
Autor: | Loki999 [ 27 březen 2018, 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator 60/2 |
s predstihom som už počítal a nastavil som ho nejak na 1-1,2mm. Natural 98 do neho tankovať nebudem, za čias komunizmu sa tankovával Special 90 Mix a išiel v pohode. mne sa naopak zdá že keď je zohriaty tak ide lepšie do otáčok. k tej sviečke.. aj karbec by sa tiež nemal len od oka nastavovať na motorke ale v dielni s vhodným náradím, občas sa ale trafíš a ide to aj tak |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |