RADEKDOUBEK píše:
Někdo tu psal že otáčkoměr měl jenom simson 12v.Tak to není pravda.Já sám jsem kupoval s otcem simson elektronic ve žluté barvě v roce 1988 v mototechně v Karlových Varech úplně nového.Ještě dnes to mám před očima.Tento simson byl 6v a měl již otáčkoměr.Ještě proč je elektronic rychlejší než enduro?.Na to je jednoduchá odpověď.Koukněte se do katalogu dílů na řetězové kolečko.Je rozdíl v počtu zubů.Enduro má míň zubů.Motor je na oba tito stroje totožný.Ještě mě zajímá kolik z vás mělo tu možnost koupit simsona nového ve fabrickém stavu bez předělávek od předchozích majitelů (bez urážky).Většina z vás vychází jenom z doměnek,protože jste neměli tu možnost být ještě na světě(ne všichni,zase bez urážky nijak se nepovišuji ale konstatuji).Dnes už je to vlastně 21let.V 1991 jsem přešel na MZ 150.Dnes mám z nostalgie a vzpomínek simson s51 comfort.Je to jako enduro ale z výfukem dole a nižšímy řídítky.
a nekdo rekl neco jineho?
otackomer se dal koupit i samostatne, ale ve starsich modelech nebyl. az od roku tusim 86 nebo 87 se do nej ty otackomery zacali davat
psal jsem ze rozdil v motoru nebyl. a to co rikas o tom kolecku... to je taky vec z postupu let. a v tehdejsi dobe se tam davalo co bylo zrovna skladem. a tenkrat se vyrabeli 16zube kolecka. 15ctky taky je mozne ze byly dokonce na tech endurech. ale bylo to vyjimecne. vetsinou se skutecne dodavali jen 16ctky. 17ctky jsou az ted vyrobky druhovyroby.
a jak rikam. prodavalo se to tak jak bylo na sklade. puvodni oznaceni bylo:
stribrna - enduro
zelena - elektronik
cervena - comfort
pozdeji zacali davat barvu jak jim prislo na ruku a muzeme se setkat se zelenym endurem od vyroby (naprkl. to moje no)
vazim si tvych zkusenosti, ale tvuj prispevek vyznival spise jako - vy jste blbci - ja si koupil elektronika novyho. ale nic proti
jinak smazal jsem ti tvuj druhy prizpevek. mel jsi ho tu dvakrat