Yuri píše:
Mrkni tu je na to snad i vlákno, seřizuje se přihýbáním plýšku na plováku , nejlepší je když karbec postavíš treba na sklenici a pustíš benzín , koukáš kdy se ventil uzavře a benzít přestane dotékat , změříš výšku hladiny a pak upravuješ , nevím teď přesně co máš za karbec ale u 16N1-11 je správná výška hladiny tuším 8mm , ale nevím tohle jsem dlouho neřešil , je to vše D.P.
Ale začni tím že rozebereš karbec , vyčistíš trysky a celej karburátor důkladně propláchneš tech. benzínem a profoukáš kompresorem , trysky též.
Pak mrkni na palivový filtr ( či tam nějaký máš ) problémem je že jak tyhle motorky dlouho stojí vyrezne nádrž a všechno tohle svinstvo si pak pustíš do karbece.
Palivovy filtr tam neni.Karbec je dukladne vycisteny.Stale nechyta,ma snahu ale nic.Nejaky dalsi napad??