Tak se zda ze uz jsem nasel optimalni nastaveni. Jeste bych mohl zkusit predelat tu kopii Leose, dat bud novy tlumic nebi novou vatu aby to tlumilo. No a kdyby to hlucnost nesnizilo, jako ze tomu moc neverim, navarim na misto primeho tlumice klasickou koncovku s pistalama z origo vyfuku, samozrejme ze pistaly pouziju z SRka, dve 17mm vedle sebe. Takze by mel klast asi 2 az 3krat mensi odpor spalinam. Ted ty SRkovy pistaly (prodavaji se jako tuningovy pro S51) pouzivam a celkem dobry. Mozna bych mohl zkusit udelat vedle vystupnich pistal dalsi diru abych si overil ze pruchodnost je optimalni a neklade zbytecne moc odpor. Ale zda se mi to zbytecne.
Hlavne ze se uz asi zajel valec a pist, trvalo to asi 1300 km. 4x pridreny, 2x protoze jsem tam mel maly karbec a male pistaly, vetsi pistaly pomohly ale bez 21mm Amal21T sem to zadrel 1x v kopci, nastesti zda se ze tvrdochromove krouzky u Keystonu drzi a kazde zadreni ustaly. Ustaly i zadreni s kopii Leose pri 11 000ot. na 3ku pri 85km/h! MZA pist by byl uz nasracky. Resp. jeho krouzky a na vlozce by byly ryhy jako krava.
Jestli je neco co bych vam doporucil tak rozhodne pist Keyston s tvrdochromovymi krouzky.
Jo a vyvazit si staticky kola. Predni kolo jsem musel vyvazit 30 gramy zavazi naproti ventylku. Vyvazit hmostnost ventilku. Pak to tolik nevibruje pri brzdeni. Za jizdy to neni znat.
No dneska jsem to kalil plny plyn kopec nekopec po silnici 1.tr. a zadny naznak vadnuti, prehrivani ani do kopce. Zkousel jsem skoro vsechno. Pretacet do kopce, po rovine na 2ku, 3ku, s kopce, neprehrivalo se, ale byla teplota vzduchu 10°C i mene.
Jelo to celkem vyborne. Obcas akorat nez se zahreje tak vynechava plyn. Zakuckava se ale jenom nekdy, avsak jak se otacky prehoupnou pres 5 tisic tak to vymizi. Mozna bych mohl zkusit postelovat sytost volnobehu. Jinak nevim cim to je, asi moc velky difuzor. Nizke otacky mu delaji problem a zacne pulsovat. Nebo nejaka jina resonance.
Novy rychlostni rekord s kopce 90,7 km/h s vetrem v zadech.
Slabota. Chtelo by to jiny valec s vetsi kompresi.