Jinak prikladam fotky z rozborky tak se muzete pokochat a zhodnotit asi 3000 km ujete na ethanol E40-E80, asi 3x zadreto. Myslim ze to se stalo jeste pred ethanolem pri provozu na benzin. Viz foto. Ani Verva 100 s nejlepsim olejem od Denicolu Competition nepomohlo. Proste asi moc velky objemovy vykon. Nebo nevypaleny valec kteremu se teplem deformuje vlozka a mustky mezi vyfukovymi kanaly. Priste valec po vybrusu pro jistotu zahreju v troube na 250°C, aby se usadila vlozka. Je mozne ze ani sportovni vybrus 0.05 mm nestaci. Ze se pist musi usadit a vydrit podle toho jak se vlozka deformuje. Indicie rikaji ze by to mohlo byt spise prehratim. Takze jedine ethanol.
Přílohy: |
Poznámka: V miste pod vyfukovym kanalem.
IMG_20180422_134432-768x1024.jpg [109.95 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Povrch v horni uvrati.
IMG_20180422_134557-768x1024.jpg [158.03 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Zde videt asi nejvetsi ryha a neni to v miste zamku krouzku. Spis to vypada na nahodu. Zrkno pisku, nebo nevim.
IMG_20180422_134727-768x1024.jpg [137.54 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Valec po vycisteni od karbonu, podarilo se mi zaostrit mobilem na misto kde sem povrch strejchnul sroubovakem, to je ta ryha ktera krizem jde zprava dolu. Myslim ze njc fatalniho, a tvrdochrom to rozlesti.
IMG_20180422_134432-768x1024.jpg [109.95 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Valec ma zretelne ryhy ale nic sileneho jako kdyz sem zadrel prvni valec s Almont MZA dvoukrouzkovym pistem. Tehda jeste ciste na benzin a syntetiku. Fotky nemam, ale verte ze ryhy byly videt a krouzky uplne vydrene a zapecene. A mustky u vyfukovych kanalu vydrene ze tam bylo videt vymoly. A to jen po asi 600km testovani. Povrch se neleskne vsude jak zrcadlo to uznavam. Asi by to chtelo vybrus +0.25mm. Ovsem troufam si rict ze by to jeste 5000km sneslo.
IMG_20180420_090523-1024x768.jpg [136.72 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Hlava pistu zevnitr. Teplo tam asi bylo.
IMG_20180420_090435-1024x768.jpg [101.62 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Pist ze strany sani. Krouzky a povrch rekl bych OK.
IMG_20180420_090319-1024x768.jpg [173.5 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Tady je fesak zakarbonovany po rocnim provozu na E60-E80 s ricinem. E60 uz pri mrazech v zime neslo moc dobre startovat. Jedine dat vetsi volnobeznou trysku tak 50-70ku. Nebo zvysit hladinu v karbci coz u Amalu zatim neumim. Mne osobne karbon nevadi, krouzky se daly s trochu usili rozpohybovat, a myslim ze za provozu se teplem snadno rozhybaji karbon nekarbon. Jeden cas sem zkousel v mrazech pridavat xylen, ale myslim ze to bylo zbytecne a pomohlo to akorat dokonale zakarbonovat i vyfuk. Vyfuk vydzel asi 2500km. Jinak ricinu sem daval mozna zbytecne moc 1:30 az 1:40. Jeste musim otestovat pomer 1:50. Mozna by to stacilo... Zde na fotce je pist ze strany vyfuku. Takze nejteplejsi a nejzatezovanejsi misto, krouzky maji slabe ryhy a byly zapecene karbonem. Nakonec sem je rozhybal, stacilo odstranit jehlou karbon z miniaturni drazky po obou stranach. Piplacka. Pist Keyston 41.0mm za 750,- se mi nechce vyhazovat takze zvazuji dalsi provoz. Tocil sem ho s Leosem k 10 tis. ot. kopec nekopec asi 1000 km. Myslim ze se to nikdy nezadiralo. Karbon tam je diky tomu ze podfukuji krouzky, valec by chtel vybrus a pist pro sychr nove krouzky. Zimni provoz tomu taky nepomohl.
IMG_20180420_090337-1024x768.jpg [160.35 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Neustale meneni vyfuku a testovani pri extremnim zatizeni si vybralo dan na strhanem zavitu vyfuku. Slitina z masla a zavit asi o 0.5mm mensi v prumeru nez by sluselo diky druhovyrobe a mizerne kontrole rozmeru od extremebiku. Chystam se nalepit opravnou matici prumeru -2mm. Jinak by provoz vyfuku ktery drzi jen na zavitu nebyl mozny. Nastesti Leos V ten zavit moc nepotrebuje. Silne pruziny anebo moje vylepsene uchyceni pres jednoduchy zavitovy napinak to jisti nekompromisne.
IMG_20180418_103653-1024x768.jpg [165.95 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Upravena jehla Amalu, prisoustruzeny drazky pro vyssi sytost na smesi s ethanolem. Napr. na druhou nejsytejsi drazku sem jel jen parkrat kdyz sem testoval ciste jen E85/ricin. o. Jelo to zhruba stejne jak na E60 a zdalo se mi ze to hur spaluje, prohoriva, nebo moc nizka teplota, trochu vic zapach po ethanolu, kdyz sem zkusil E85 s nizkou sytosti na jehle tak to melo nestabilni spodky, ve vysokych otackach to horelo zase moc rychle a klepalo, takze i hralo a netahlo. je mozne ze pridavek vody ktera se s tim misi dokonale by tento problem vyresil. Otszkou je jak by se s tou vodou v palivu smiril ricinovy olej. Aby ta smes nestarla a nevylucoval se nejaky zpolymerovany olej, anebo vodni faze v nadrzi a dal.
IMG_20170510_192242-768x1024.jpg [203.1 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Hlava pistu pri prvnim zadreni. Na Vervu a Denicol olej. Myslim ze vzorne cista bez karbonu. Jeste aby ne. Ale moc tepla.
IMG_20161024_174322-1024x768.jpg [160.96 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Povrch vlozky pri prvnim zadreni. Moc toho videt neni, protoze ani blesk fotaku vic nevykouzli. Maznuto z pistu tam ale bylo. :/
IMG_20161024_174517-1024x768.jpg [148.64 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Pro poradek notoricky znamy obrazek jak vypada svicka pri standardnim setupu. U ethanolu to ale moc nesedi. Pri E60 je svicka mnohem tmavsi bez sebemensiho chloveho nadechu. Asi jako druhy radek v obrazku.
Svicky-1024x933.jpg [258.23 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Prvni pridreni a pist ze strany sani. Byl primacknut vehnutymi mustky.
IMG_20161024_174302-768x1024.jpg [77.11 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Takto vypada valec 60/4/3 upraveny klapkou od FK. Pekna prace.
P1012454-1024x768.JPG [162.5 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Tady pri prvnim zadreni, asi pul km do kopce na plny ceres na 3.RS pri 8000 ot. Vyznacil sem ty ryhy. Samozrejme rozlesteno smirkem, ale povrch vlozky se musi vyjet o tvrdochromove krouzky sam. Nebo nechat novy vybrus. K cemuz asi pristoupim.
IMG_20161207_155456_816-1024x768.jpg [121.57 KiB]
Zatím nestaženo
|
Poznámka: Portmapa pro orientaci, kde sou mustky ve vyfuku. Nekdo rika vyvrtat v pistu 10x1mm dirky v miste kde ma pri pohybu mustky, aby se to lepe chladilo a mazalo, Prvni zadreni totiz bylo zjevne o tyto mustky. viz dsi foto.
IMG_20161122_183156_046-1024x646.jpg [267.37 KiB]
Zatím nestaženo
|
_________________ S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den
Naposledy upravil Multik dne 02 květen 2018, 18:43, celkově upraveno 1 |
Celé s přílohou to nejde, takže ti nezbývá než to přepsat.Multik |
|