Ten závit na Amalu je spíš zdroj problémů, protože to tam nejde utěsnit a jediný spolehlivý řešení je zalepení tekutým kovem. Natáčení by to vůbec nemělo umožňovat, poloha toho závitu je zajištěna z výroby dvěma zalisovanými čepy. Jestli s tím kroutíš tak ti to tam zaručeně nebude těsnit a přisávat falešný vzduch = problém. POkud ti jde o to natočení, tak Dellorto ho umožňuje taky, protože se montuje přes hadici.
Co vím tak nejlevnější DO je na fichtlkrámku :
https://www.fichtlkramek.cz/nahled/karb ... fuzer.html , ale dají se sehnat bazarový na různých skútrforech i pod 1000. Nebo kopie z číny, kdysi stála kolem 600 a i když mi fungovala dobře, tak bych ji spíš nedoporučil...
To že tyhle xyz kanály z extremebike (a jiných podobných shopů) jsou kšunt není nové ani překvapivé zjištění (a říkalo ti to tu více lidí od začátku)
Pokud ti vadl sériový válec převrtaný na 60, tak je prostě někde něco špatně (chudá směs, malá vůle pístu, blbej materiál pístu,..). Moje 70/4 mi NIKDY nevadla, a to jsem jezdil na plný plyn od začátku bez jakéhokoli záběhu. Těch 8500ot, co to točí, můžu držet jak dlouho chci a jede to furt bez jakéhokoliv vadnutí nebo známek přidírání. Dokonce na tom jezdil kamarád s přítelkyní (dohromady 170kg) a i s touhle zátěží to upalovalo 80 a nepřehřívalo se to ani v červencových teplotách.
Takže jestli řešíš etanolem to, že ti to vadlo, tak řešíš následek, ne příčinu. Motor se chladí zevnitř směsí a pokud je všechno v pořádku tak prostě
nesmí vadnout. Etanol má smysl do přeplňovanýho čtyřtaktu, ne do malýho dvoutaktu...
Se zvyšováním komprese jsem nikdy nelaboroval, ale byl bych trochu opatrnější. Těch 12:1 bych viděl jako rozumnej strop.
Ten karbon co ti to dělá taky není normální, takovýhle nánosy nemám ani v polním motoru kam leju 4T olej co mám zrovna po ruce. Ale přepodkládám že to má na svědomí ten ricin.